اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری کارگاه عکاسی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | ۱۴۰۲

به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر کارگاه عکاسی با حضور استاد غلامحسین عرب در سالن بهار ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار و مورد استقبال عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری روز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در چهارمین روز هفته فرهنگی شاهین شهر کارگاه عکاسی نور با شما با حضور استاد غلامحسین عرب به همت فرهنگسرای اشراق در سالن بهار ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار و مورد استقبال عموم قرار گرفت.

برگزاری کارگاه عکاسی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402غلامحسین عرب در این کارگاه پیرامون اصول بکارگیری و استفاده از نور و سایه محیط در تهیه عکس های نگاتیو و پوزیتیو توضیحاتی ارائه نمود.

کارشناس و استاد این کارگاه همچنین به نحوه بکارگیری نور مفید ، جهت دهی به تصاویر با استفاده از نور وسایه و همچنین تاثیر زمان و میزان روشنایی در طول روز بر کیفیت و قاب بندی تصویر و طرح سوژه عکاسی اشاره نمود.

برگزاری کارگاه عکاسی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402وی همچنین با نمایش مجموعه عکس های ثبت شده توسط وی بصورت تصویری به تشریح مبانی استفاده از نور و سایه در سوژه یابی و قاب بندی تصاویر پرداخت.

در پایان از استاد غلامحسین عرب بواسطه چندین دهه تلاش در جهت اعتلای هنر عکاسی توسط هاشمیان ؛ مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر و توکلی ؛ ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اهدا لوح سپاس، تندیس و هدایا ، تقدیر و تجلیل صورت گرفت.برگزاری کارگاه عکاسی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402

همچنین شاگردان وی به رسم یادبود و سپاسگذاری با تقدیم هدایایی در حضور شرکت کنندگان از وی تقدیر نمودند.

برگزاری کارگاه عکاسی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | 1402

گزارش ویدئویی کارگاه عکاسی نور با شما – استاد غلامحسین عرب به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر | ۱۴۰۲ :

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *