اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مدیریت شهری شاهین شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر شد

مدیریت شهری شاهین شهر در مراسم معرفی و تجلیل از شهرهای فعال کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی توسط هیئت داوران پایتخت کتاب ایران مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. | سمنان پایتخت کتاب ایران شد.

 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر ، هیئت داوران پایتخت کتاب ایران در مراسم معرفی و تجلیل از شهرهای فعال کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی ، شاهین شهر را به عنوان پایتخت کتاب ایران در بخش مدیریت شهری معرفی و اعلام نمود.

مدیریت شهری شاهین شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر شد“محمد‌ مهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه انتخاب نهایی داوران پایتخت کتاب اظهار داشت: جشنواره انتخاب پایتخت کتاب با حضور ۱۵۰ شهر آغاز شد و با ارزیابی دقیق هیئت داوران به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه انتخاب این رویداد به این جهت بود که امکان بسیج منابع و امکانات برای نیل به هدف اصلی‌مان که همان افزایش سرانه‌ مطالعه را محقق می‌کند، افزود: پیگیر موضوع توسعه‌ کتابخانه های سیار هستیم و در همین زمینه اختصاص هزار وسیله نقلیه برای این امر هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم انتخاب پایتخت کتاب با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت از همراهی هنرمندان در حمایت و اعلام همدردی با مردم فلسطین قدردانی کرد و گفت: این نوع فعالیت‌ها در مقیاس منطقه‌ای و بین‌المللی باید ادامه یابد و ندای مظلومیت مردم فلسطین با استفاده از حوزه جذاب فرهنگ‌ و هنر به سمع‌ و‌ نظر همه‌ مردم آزادی‌خواه جهان برسد.

  در این مراسم به دلیل ویژگی‌های مهمی که پنج شهر اوز استان فارس، سمنان، سبزوار، شاهین شهر اصفهان و کرج به خود اختصاص داده‌اند طی مراسمی تقدیر به عمل آید. این پنج شهر واجد عناوینی به صورت انحصاری در برنامه پایتخت امسال شدند.

هیئت داوران دبیرخانه پایتخت کتاب ایران شهر شاهین شهر را به دلیل مدیریت شهری فعال در زمینه کتاب، و اختصاص حداکثری امکانات در اختیار نهادها، شایسته تقدیر قرار دادند

گفتنی است با اعلام هیئت داوران، سمنان به عنوان پایتخت کتاب اعلام شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *