اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پروژه لیفت فاضلاب شهر گرگاب با برآورد ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به مرحله اجرا درآمده است

طرح های توسعه ای آبفا در منطقه شاهین شهر و پروژه‌های آب و فاضلاب شاهین شهر  در بیست و ششمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان ، توسط مدیر عامل آبفای استان اصفهان مورد بازبینی میدانی قرار گرفت. | عملیات خاکبرداری پروژه لیفت فاضلاب گرگاب آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، « حسین اکبریان » مدیر عامل آبفای استان اصفهان در بیست و ششمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه کاروان خدمت را همراهی و به همراه مدیران شهرستان از طرح های توسعه‌ای آبفا در منطقه شاهین شهر و پروژه‌های آب و فاضلاب شاهین شهر و روند اجرایی آنها بازدید کرد.

پروژه لیفت فاضلاب شهر گرگاب با برآورد 50 میلیارد تومان اعتبار به مرحله اجرا درآمده استپروژه اصلاح خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در بلوار آیت اله طالقانی و بلوار شهید منتظری شاهین شهر از مواردی بود که مورد بازدید کاروان خدمت در این سفر قرار گرفت.

پروژه لیفت فاضلاب گرگاب با برآورد ۱۶ میلیارد تومان هزینه اجرای سازه و ۳۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد تاسیسات که عملیات خاکبرداری آغاز شده و از دیگر موارد بازدید در این سفر بود.

پروژه لیفت فاضلاب شهر گرگاب با برآورد 50 میلیارد تومان اعتبار به مرحله اجرا درآمده است

همچنین در ادامه این سفر از پروژه احداث ساختمان اداری آبفای منطقه شاهین شهر بازدید به عمل آمد که درحال حاضر این پروژه هم به پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰ درصد رسیده و مقرر گردیده است در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر و زیربنای ۲۴۰۰ متر احداث شود.

پروژه لیفت فاضلاب شهر گرگاب با برآورد 50 میلیارد تومان اعتبار به مرحله اجرا درآمده است

در ادامه نیز مدیر عامل و هیات همراه در بازدیدی از آبفای منطقه شاهین شهربا همکاران در راستای انجام بهتر و بهینه تر وظایف دیدارو گفتگو کرد.
سپس مدیرعامل با حضور در جلسه پرسش و پاسخ با شهروندان منطقه شاهین شهر و میمه درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داد.

کاروان خدمت در نهایت با حضور در جلسه شورای اداری سفر خود را به پایان رساند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *