اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

امین و غرضی بیمارستان های معین کرونای اصفهان شدند

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ گفت: علاوه بر مراکز آموزشی درمانی عیسی بن مریم(ع) و خورشید به عنوان مراکز معین کووید ۱۹، بیمارستان های امین و غرضی هم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا اضافه شدند.

دکتر آرش نجیمی افزود: پیگیری و اجرای غربالگری در ورودی شهرهای استان به ویژه کلانشهر اصفهان و کاشان به ریاست معاون عمرانی استانداری و با همکاری هلال احمر، بسیج و راهور برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توصیه به عدم مراجعه غیر ضروری شهروندان به بیمارستان های تخصیص یافته به کرونا کووید ۱۹، گفت: شهروندان قبل از مراجعه به بیمارستان ها، با سامانه ۳۱۱۳ تماس بگیرند و با ماندن در منزل و اجتناب از سفر و رعایت اصول بهداشتی و حفاظتی، زنجیره این ویروس را بشکنند تا بتوان هرچه زودتر از این وضعیت خارج شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تجلیل از اعضا و نهادهای فعال در مدیریت کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه

تجلیل از اعضا و نهادهای فعال در مدیریت کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه

به مناسبت هفته بسیج ، باحضور مسئولان شهرستان از فعالان و اعضای قرارگاه فرهنگی جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شاهین شهر و میمه ، هلال احمر و دیگر دستگاه های حاضر در امر مدیریت کرونا و واکسیناسیون عمومی تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *