اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در شاهین شهر

محموله کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در شهرستان شاهین شهر و میمه کشف و توقیف شد.

توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در “شاهین شهر”

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و خبرگزاری پلیس ؛ سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی “شاهین شهر” و اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه “مورچه خورت” وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل ورود و خروج خودرو ها به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از اصفهان به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲ بسته پلمپ شده انواع لباس زنانه و ۵ گونی سیگار حاوی ۲۰۰ باکس سیگار خارجی و بدون مدارک و مجوزهای مربوطه کشف شد.
وی ارزش این محموله قاچاق را دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت:  ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *