اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد

مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی استان اصفهان ( یادواره شهدای غزه ) ، همزمان با هفته فرهنگی شاهین شهر آغاز و با معرفی نفرات برتر در شاهین شهر به کار خود پایان داد و نفرات برتر به مسابقات کشتی قهرمانی کشوری معرفی شدند. | تیم شاهین شهر در این دیدار مقام سوم تیمی را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی استان اصفهان ( یادواره شهدای غزه ) به میزبانی شهرستان شاهین شهر و میمه از صبح جمعه (۱۲ آبان ماه) مقارن با اولین روز هفته فرهنگی شاهین شهر و با افتتاحیه نمادین این رویداد یک هفته ای در سالن شماره یک مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شاهین شهر آغاز و بعد از برگزاری ۲۵۰ مسابقه، نفرات اول تا سوم هر وزن معرفی و مدال و حکم قهرمانی به آن‌ها اهدا شد.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهردر این مسابقات که با حضور ۲۰۴ کشتی‌گیر از ۱۶ شهرستان استان اصفهان برگزار شد، محمدجواد بیستار از لنجان در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرحسین جوادی از گلپایگان در وزن ۶۱ کیلوگرم، میلاد تک تک از لنجان در وزن ۶۵ کیلوگرم، مهرداد بهرامی از فریدونشهر در وزن ۷۰ کیلوگرم، مسعود سبکتکین از لنجان در وزن ۷۴ کیلوگرم، رسول قربانی از لنجان در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرمحمد سعادت از اصفهان در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمدرضا محمدی از آران و بیدگل در وزن ۹۲ کیلوگرم، مهدی سلیمانی فر از نطنز در وزن ۹۷ کیلوگرم و محمدمهدی سلیمانی پور از اصفهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ضمن دریافت مقام اول در وزن‌های یادشده، به مسابقات کشتی قهرمانی کشوری راه پیدا کردند.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

همچنین شهرستان‌های اصفهان، لنجان و شاهین شهر نیز به ترتیب عناوین اول تا سومِ تیمی مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی استان اصفهان را به دست آوردند.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

محمود شیرجزی، رئیس هیأت کشتی شهرستان شاهین شهر و میمه درباره این مسابقات گفت: مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان روز جمعه به میزبانی شهرستان شاهین شهر و میمه و در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شاهین شهر برگزار شد. در این مسابقات ۲۰۴ کشتی‌گیر از ۱۶ شهرستان استان اصفهان شرکت داشتند که با برگزاری ۲۵۰ مسابقه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

وی با بیان اینکه داوران حاضر در این مسابقات از طریق هیأت کشتی استان انتخاب شده و به مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان اعزام شدند، ادامه داد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات اول به مسابقات قهرمانی کشوری راه پیدا کردند.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

شیرجزی ضمن قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان شاهین شهر و میمه متقاضی برگزاری این مسابقات بود تلاش شد تا مسابقات در هفته فرهنگی شاهین شهر برگزار شود.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

رئیس هیأت کشتی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به حضور هاشم قنبری، قهرمان کشتی آسیا و تجلیل از وی و تعدادی دیگر از پیشکسوتان کشتی که به عنوان میهمان در مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان حضور یافتند، یادآوری کرد: در حین برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان در شاهین شهر، از حدود ۱۲۰ کشتی‌گیر نونهال شهرستان شاهین و میمه نیز تقدیر شد.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

وی افزود: همزمان با برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان استان، مدال و حکم پهلوانک های شاهین شهر در مسابقات پهلوانان کوچک که ۲۰ روز قبل در شهر اصفهان برگزار شده بود، باحضور مصطفی میرزایی، رئیس هیأت کشتی استان اصفهان به این عزیزان تقدیم شد.

تیم کشتی آزاد شاهین شهر مقام سوم مسابقات استان اصفهان را کسب کرد | به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر

نفرات اول تا سوم مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان:

لازم به ذکر است، نفرات اول تا سوم در وزن های ۵۷ تا ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی استان اصفهان به شرح زیر اعلام شدند:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نفر اول محمدجواد بیستار از لنجان، نفر دوم نوید عظیمی از اصفهان، یونس میرزایی از اصفهان و امیرمحمد حسینی از کاشان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، نفر اول امیرحسین جوادی از گلپایگان، نفر دوم علی آزادوار از آران و بیدگل، یونس پورمحمد از مبارکه و مهدی نقدی از فریدونشهر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، نفر اول میلاد تک تک از لنجان، نفر دوم سعید سهرابی از گلپایگان، محمدرحیم اشراقی از اصفهان و علی نیک نژاد از اصفهان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، نفر اول مهرداد بهرامی از فریدونشهر، نفر دوم ابوالفضل آتش برگ از اصفهان، حسین شیرازی از لنجان و علیرضا جلفایی از کاشان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، نفر اول مسعود سبکتکین از لنجان، نفر دوم کیارش ذاکری از اصفهان، کسرای مرادی از اصفهان و محمدحسین دلدار از گلپایگان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، نفر اول رسول قربانی از لنجان، نفر دوم محمدجواد جهانگیری از اصفهان، محمدعلی عامری از اردستان و سپهر صالحی از شاهین شهر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن  ۸۶ کیلوگرم، نفر اول امیرمحمد سعادت از اصفهان، نفر دوم محمد لطفی از کاشان، حسن شمسی از نجف آباد و بهراد شریفی از لنجان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، نفر اول محمدرضا محمدی از آران و بیدگل، نفر دوم متین منتظری از اصفهان، محمدحسین رشیدی از فلاورجان و محمدحسن حبیبی از شاهین شهر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، نفر اول مهدی سلیمانی فر از نطنز، نفر دوم آرش صمدی از فلاورجان، محمدامین بیلوند از لنجان و امیررضا افروز از کاشان به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، نفر اول محمدمهدی سلیمانی پور از اصفهان، نفر دوم امیرحسین گزی از اصفهان، علی رضایی از کاشان و پرهام بابایی از شاهین شهر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده بندی تیمی نیز شهرستان های اصفهان، لنجان، شاهین شهر، کاشان، گلپایگان، آران و بیدگل، نجف آباد، فریدونشهر، مبارکه و فلاورجان، به ترتیب عناوین اول تا دهم را به دست آوردند.

گزارش ویژه تصویری مسابقات کشتی آزاد استانی – انتخابی کشوری به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر :

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *