اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهردار شاهین شهر خبر داد:
شاهین شهری ها ۵۰ سالگی شهرشان را جشن می گیرند

شهردار شاهین شهر در نشست ویژه خبرنگاران با مدیران شهرداری از ۵۰ ساله شدن این شهر در آبان ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد رخداد پنجاه سالگی شاهین شهر را در هفته فرهنگی شاهین شهر، همراه با شهروندان جشن خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سعید ابریشمی راد ؛ شهردار شاهین شهر روز چهارشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۲ در نشست ویژه خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با مدیران روابط عمومی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و امام جمعه شاهین شهر به عنوان ریاست شورای فرهنگی این شهر از پنجاه ساله شدن شاهین شهر در آبان ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

شهردار در این نشست ضمن تشکر از همراهی رسانه ها و اصحاب رسانه در انتشار موثر رویدادهای شهری به شهروندان و عرض خوشامد خدمت حضار جلسه ادامه داد با توجه به پیش رو بودن هفته فرهنگی شاهین شهر در ۱۲ تا ۱۸ آبان ماه ، فرصت مناسبی خواهیم داشت تا مدیریت شهری این رخداد را به همراه شهروندان جشن بگیرد.

نشست خبری جشن 50 سالگی شاهین شهر و تشریح ویژه برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر 1402ابریشمی راد ضمن اشاره به جدید الاحداث بودن شاهین شهر در سطح ملی ادامه داد این شهر  به جهت آنکه در کنار صنایع بزرگ احداث شده، تمرکز صنایع در آن و همچنین همجواری با صنایع بزرگ استان در شهرستان مطبوع ، یک شهر صنعتی تلقی می گردد

وی ادامه داد شاهین شهر یکی از بهترین شهرهای ایران از نظر زیر ساخت های شهری، طراحی شهری، شبکه معابر ، توزیع و سطوح سرانه ها و …. است و به عنوان شهری مدرن و جدید و پویا معرفی می گردد.

نشست خبری جشن 50 سالگی شاهین شهر و تشریح ویژه برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر 1402

ابریشمی را با اشاره بر دو چندان شدن نشاط و پویایی شاهین شهر بواسطه وجود اقوام مختلف و آمار بالای جمعیت قشر جوان  ، انتخاب عنوان دانش و خلاقیت برای این شهر را تکمیل کننده حلقه کمالات و زیبایی آن و دانش را بهترین حلقه اتصال مردم این شهر دانست.

نشست خبری جشن 50 سالگی شاهین شهر و تشریح ویژه برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر 1402

شهردار شاهین شهر در پایان ضمن تقدیر و همراهی از فعالیت موثر رسانه ها با اشاره به اینکه شاهین شهر به عنوان یک شهر مدرن و متمدن شناخته می شود، ابراز امیدواری کرد، که در راستای تعالی این شاخصه همگان بایست با همفکری و همراهی ، فضای مثبتی را برای حضور و زندگی با کیفیت‌تر در کنار یکدیگر فراهم نموده و جهت اعتلای نام دانش و خلاقیت بر شاهین شهر کوشا باشیم.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *