اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نیروگاه شهید محمد منتظری شاهین شهر بهینه سازی یا جابجا خواهد شد؟

استاندار اصفهان به شاهین شهر در راستای تصمیم گیری برای بهینه سازی و یا جابجایی نیروگاه شهید محمد منتظری شاهین شهر  وآغاز طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال کشوری به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی صبح امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲ سفر می کند.

سید محمدرضا کاظمی طبا با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر ،اعلام کرد: دکتر سید رضا مرتضوی؛ استاندار اصفهان امروز سه شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲، به شهرستان شاهین شهر و میمه سفر خواهد کرد.

کاظمی طبا افزود: نهمین سفر استاندار به شهرستان شاهین شهر و میمه در دولت سیزدهم امروز رقم خواهد خورد. اهم برنامه های پیش بینی شده سفر استاندار به شهرستان بدین شرح می باشد:

استاندار ضمن بازدید از قسمت های مختلف نیروگاه، با کارگران و مسئولان این مجموعه دیدار نموده و در پایان با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگانِ اداره کل محیط زیست استان، شرکت‌ پخش فرآورده های نفتی، ادارات گاز و برق، معاون عمرانی استانداری، دادستان شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، تصمیمات مقتضی در مورد جابجایی یا بهینه سازی نیروگاه در زمان آتی، اتخاذ خواهد شد.

همچنین استاندار اصفهان با کاشت بذر ، آغازگر کاشت درختچه های بادام کوهی در فضایی به وسعت ۱۰۰۰هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان، در راستای اجرای طرح ملی و جهادی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور خواهد بود که سهم استان اصفهان در این طرح ۲۰ میلیون اصله نهال می‌گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *