اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آخرین آمار مربوط به کرونا ویروس جدید، یک‌شنبه ۱۸ اسفندماه

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آخرین آمار ابتلاء به بیماری کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: تاکنون ۹۹۱ نفر از افراد مشکوک به بیماری کرونا در استان اصفهان تست داده اند که نتیجه آزمایش ۷۰۵ نفر منفی و ۲۸۶ نفر نمونه مثبت و بیمار قطعی کرونا بوده اند .

دکتر آرش نجیمی با بیان اینکه از تعداد بیماران قطعی مبتلا به کرونا در استان اصفهان ۱۷۹ نفر مرد و ۱۰۷ زن هستند، افزود: متوسط سن ابتلاء به این بیماری در استان اصفهان ۵۸ سال می با‌شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اصفهان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند، گفت: ۲۵۳ نفر هنوز در بیمارستان های مرجع و بخش های تعیین شده در بیمارستان های استان اصفهان تحت درمان هستند.

وی در خصوص آمار فوتی های ناشی از شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان نیز اظهار کرد: تاکنون ۱۲ نفر بر اثر این بیماری در استان اصفهان جان خود را از دست داده اند.

دکتر نجیمی افزود: آمار افراد مبتلا به کرونا به ترتیب در اصفهان ۱۶۴ مورد، اردستان ۱۳، چادگان ۲ مورد، خمینی شهر ۴ مورد، خوانسار ۳ مورد، سمیرم ۲ مورد، شاهین شهر ۱۳ مورد، شهرضا ۸ مورد، فریدن ۲ مورد، فلاورجان ۷ مورد، گلپایگان ۵ مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۰ مورد، نائین  ۱۱مورد، نجف اباد ۱۷ و نطنز ۱۳ مورد بوده است. 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه

در نتیجه بررسی ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه
محدودیت های کرونایی برای تجمعات و مراسمات، همچنان باقیست

جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد. در این جلسه مصوب شد با توجه به وضعیت نارنجی شیوع کرونا مدارس ابتدایی یک هفته دیگر تعطیل ، استخرها و مراکز ورزشی با ظرفیت 50 درصدی خود و منوط به ارائه تعهد کتبی توسط مسئول، مهدکودک ها با ظرفیت 40% و مدارس متوسطه اول و دوم بصورت حضوری (به شرط عدم رویت علام شیوع کرونا ) برگزار شوند و همچنین مقرر شد که برگزاری هر گونه همایش و مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *