اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان:
تکذیب انتقال بیماران مبتلا به کرونا از سایر استان‌ها به اصفهان

رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان ضمن رد تمامی شایعات مبنی بر انتقال بیماران به اصفهان گفت: اصلاً قرار نیست بیماری از استان‌های مجاور یا شهرستان‌های استان به نقاهتگاه‌های شهر اصفهان منتقل شود | ورزشگاه‌ها برای نقاهت بیماران اصفهانی تجهیز می‌شوند

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، از روز گذشته تاکنون برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر انتقال بیماران کرونایی سایر استان‌ها به اصفهان در حال انتشار است. موضوعی که با نشر چند عکس از ورزشگاه‌های در حال تجهیز در فضای مجازی استارت خورد و به دنبال آن مطالبی خلاف واقع و دروغ در حال دست به دست شدن و گسترش در فضای مجازی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با تکذیب انتقال بیماران کرونایی سایر استان‌ها به اصفهان تاکید کرد که ورزشگاه‌های در حال تجهیز فقط به منظور گذراندن دوران نقاهت بیمارانی است که بازگشت آنها پس از دوره درمان به منزل ممکن است سبب شیوع بیماری کرونا در میان خانواده و دیگر افراد شود.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره تصمیم مسئولان برای اختصاص برخی مکان‌ها به نقاهتگاه‌ بیماران کرونا اظهار داشت: این تصمیم دانشگاه علوم پزشکی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که من نیز در آن حضور داشتم مطرح شده است، به این دلیل که بیماران مبتلا به کرونا که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند باید گاهی تا ۱۴ روز بستری شوند و در حال حاضر بیماری فراگیر شده و فکر می‌کنیم همچنان سیر صعودی داشته باشد، بنابراین باید برای بیمارانی که ممکن است از ظرفیت‌ بیمارستان‌ها فراتر روند پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

وی افزود: به بیمارستان‌هایی مانند الزهرا(س)، شریعتی و شهید بهشتی برای خدمات‌دهی به بیماران غیرکرونایی و زنان و زایمان نیاز داریم و تقریباً سایر بیمارستان‌های شهر اصفهان به بستری بیماران کرونا اختصاص یافته است. در عین حال برخی بیماران کرونایی حتماً باید در بیمارستان بستری باشند، اما برخی دیگر حال عمومی خوبی دارند ولی وضعیت زندگی آنها به شکلی است که نمی‌توانند به خانه بازگردند و قرنطینه شوند، مثلاً برخی از آنها با چند نفر دیگر در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند که بازگشت آنها به منزل باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود.

عضو شورای عالی نظام پزشکی ادامه داد: این موضوع باعث شد این نقاهتگاه‌ها در نظر گرفته شود تا این دسته از افراد دوره نقاهت خود را در آنها تمام کنند و به سلامت به منزل برگردند تا باعث شیوع این بیماری در خانواده خود نشوند.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

صنایع آلاینده هوا + آلودگی هوا

طبق گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان :
پرداخت بیش از ۷۴ درصد از ۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی شهرستان به شهرداری شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا بر گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان در مجموع مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان ، بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان شاهین شهر و میمه جهت آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ واریز شد. 🔶 وی در ادامه به شرح این واریزی‌ها از سوی معاونت امور مالیاتی پرداخت و افزود : از این مبلغ حدود 274/3 میلیارد تومان (74/1 درصد) به شهرداری شاهین‌شهر ، حدود 38/6 میلیارد تومان (10/4 درصد) به شهرداری گز ، حدود 15/3 میلیارد تومان (4/1 درصد) به شهرداری گرگاب ، حدود 9/4 میلیارد تومان (2/5 درصد) به شهرداری وزوان ، حدود 8/9 میلیارد تومان (2/4 درصد) به شهرداری میمه ، حدود 2/9 میلیارد تومان (0/8 درصد) به شهرداری لایبید و در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان (5/4 درصد) به حساب دهیاری‌های شهرستان واریز شده است. 🔶 بنابراین بیش از 74 درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان به شهرداری شاهین شهر واریز شده است و به جهت مجاورت شاهین شهر با صنایع آلاینده و تاثیرپذیری زیاد افراد ساکن در این شهر از آلاینده ها ، بررسی میزان اعتبار دریافت شده و عملکرد مدیریت شهری در خصوص این موضوع، امری بسیار ضروری و مهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *