اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شاهین شهر :
آمبولانس‌های شاهین شهر وضعیت اورژانسی پیدا کرده است.

نیمی از ۱۴ خودرو اورژانس شاهین شهر با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت از کار افتاده محسوب می شوند و به تعمیرات اساسی نیاز دارد. | ایستگاه اورژانس شهر گز به توجه بیشتری نیاز دارد | احداث ایستگاه‌های اورژانس جدید در محله های پرجمعیت مسکن مهر و گلدیس الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، نریمان صادقی، مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شاهین شهر روز جمعه در نشست مشترک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: آمبولانس‌های شاهین شهر به علت فرسودگی و کمبود اعتبار نگهداری وضعیت اورژانسی پیدا کرده است.

آمبولانس‌های شاهین شهر به علت فرسودگی و کمبود اعتبار نگهداری وضعیت اورژانسی پیدا کرده است.وی ادامه داد : نیمی از ۱۴ خودرو اورژانس این شهر ۳۰۰ هزار نفری از کار افتاده محسوب می شوند و به تعمیرات اساسی نیاز دارد.

صادقی سن ناوگان آمبولانس‌های اورژانس شاهین‌شهر را بیش از استانداردهای کشوری ذکر کرد و گفت: کهنسالی ناوگان اورژانس، در ارائه خدمات مطلوب به بیماران تاثیر دارد و نارضایتی شهروندان را درپی داشته است.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شاهین شهر مشاجره‌های شهروندان با امدادگران اورژانس به علت درخواست های متعدد روزانه مردمی، فرسودگی ناوگان، کمبود خودرو و تاخیر رسیدن به موقع بیان کرد و گفت: راه علاج خارج شدن از این وضعیت اورژانسی، افزودن خودروهای جدید و تعمیر خودروهای فرسوده فعلی است.

وی این نکته را هم یادآوری کرد: شاهین شهر و حومه به ۴ ایستگاه جدید با توجه به درخواست‌های مردمی و مسافران و اختصاص ۵ دستگاه آمبولانس در این ایستگاه‌ها نیاز دارد اما با گذشت چندسال فقط زمین ساخت ایستگاه‌های مصوب شده است.

صادقی گفت: ایستگاه اورژانس شهر گز نیز به توجه بیشتری به  توسعه ناوگان و احداث ساختمان جدید نیاز دارد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شاهین شهر بر لزوم احداث ایستگاه‌های اورژانس جدید در محله های پرجمعیت مسکن مهر و گلدیس تاکید کرد و پیگیری نمایندگان استان اصفهان درمجلس، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  و وزارت کشور را تا حل شدن مشکلات فعلی خواستار شد.

به گزارش فارس، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کارخرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید را در دستورکار دارد که ۱۰۰خودرو در مرحله توزیع بین استان های کشور قراردارد؛ استان اصفهان به تعداد زیادی آمبولانس جدید نیاز دارد. / فارس.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *