اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از هیات دوومیدانی شاهین شهر در اختتامیه مسابقات دو صحرانوردی استان اصفهان

تقدیر مراسم اختتامیه مسابقات دو صحرا نوردی استان اصفهان، هیات دوومیدانی شاهین شهر در کنار هیات دوومیدانی نجف آباد به عنوان فعالترین هیات‌های دوومیدانی استان اصفهان معرفی و از ورزشکاران مقام آور در این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از هیات دوومیدانی شهرستان شاهین شهر و میمه ، امروز جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه مسابقات دوصحرانوردی استان اصفهان هیات‌های دوومیدانی شاهین شهر و نجف آباد به عنوان هیات‌های فعال استان اصفهان و هیات دوومیدانی خمینی شهر نیز به عنوان بیشترین شرکت کننده معرفی شدند.

در این رقابتها تیم دوومیدانی شاهین شهر در بخش بانوان در رده سنی جوانان دو مدال طلا و نقره و در رده سنی نوجوانان یک مدال برنز کسب نمود.

شایان ذکر است این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در ۳ رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیات دوومیدانی استان اصفهان و با همکاری شهرداری بهارستان برگزار گردید.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور دکتر قربانی سرپرست هیات دوومیدانی استان اصفهان ، فرج اللهی دبیر این هیات و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان این رسته ورزشی و با حضور قهرمانان و ورزشکاران و خانواده های ایشان ، در سالن اجتماعات شهرداری بهارستان برگزار و از قهرمانان منتخب با حکم و مدال و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از هیات دوومیدانی شاهین شهر در اختتامیه مسابقات دوصحرانوردی استان اصفهان

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *