اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

وزیر میراث فرهنگی کشور به اصفهان وارد شد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دقایقی قبل به منظور حضور در آئین افتتاح ۲ طرح گردشگری بزرگ ، در شهر اصفهان و شاهین شهر ، وارد اصفهان شد.

به‌گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، امروز ۱ آذرماه ، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لحظاتی قبل
به‌ منظور افتتاح اولین هتل ۵ ستاره در اصفهان و یک مجموعه گردشگری بزرگ در شاهین شهر که هر دو توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است، وارد اصفهان شد.
دیدار با فعالان پیشکسوت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اصفهان ، افتتاح مجتمع گردشگری پارتاک در شاهین شهر به عنوان محور تاریخی و گردشگری شمال اصفهان و همچنین بازدید از ارگ عظیم و تاریخی مورچه‌خورت از دیگر برنامه‌های سفر نیم روزه مهندس ضرغامی به اصفهان است.
وزیر میراث فرهنگی کشور به اصفهان وارد شد
هتل ۵ ستاره چهارباغ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۷۴۰۰ مترمربع در ضلع غربی چهارباغ عباسی خیابان شیخ بهایی، کوچه ارفعی با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی و مجموعه مدرن گردشگری پارتاک در شاهین شهر هر دو توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است، در این سفر توسط وزیر میراث فرهنگی افتتاح خواهند شد.

این هتل دارای ۱۳۸ اتاق با ۳۱۰ تخت و ۲۵۰ مترمربع فضای سبز است. چهار سالن پذیرایی و سالن همایش، دو رستوران مسقف و سالن صبحانه خوری به مساحت ۳۶۰ مترمربع و مجموعه آبی و ورزشی، اتاق گیم نت و بیلیارد و اتاق کودک از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه پنج ستاره در اصفهان است.

مجموعه گردشگری پارتاک با رستوران های بام و وی آی پی ( VIP ) ، تالارهای مختص مراسم های خصوصی و عمومی، کافی شاپ ها، فودکورت ها و غرفه های متنوع ارائه عطر و ساعت های برند، اکسسوری های ترند یک مجموعه گردشگری بزرگ در شمال شاهین شهر و ورودی شمالی شهر اصفهان است.

معاون گردشگری کشور، مدیرکل سرمایه‌گذاری، مدیرکل ثبت و مدیرکل روابط‌ عمومی ازجمله مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند که مهندس ضرغامی را در این سفر همراهی می‌کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *