اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با حضور وزیر میراث فرهنگی ؛
هتل مجلل ۵ ستاره چهارباغ با معماری ایرانی و اسلامی در اصفهان افتتاح گردید

با حضور وزیر میراث فرهنگی هتل مجلل پنج ستاره به سبک معماری ایرانی و اسلامی در چهارباغ اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر ، عصر روز چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ایران در سفر به اصفهان هتل چهارباغ اصفهان که هتلی مجلل و ساخته شده به سبک معماری ایرانی و اسلامی است را افتتاح نمود.

«حمیدرضا محققان» سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در آئین افتتاح این طرح گردشگری گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۳۷۰۰  و زیربنای ۱۷۴۰۰ مترمربع در ضلع غربی چهارباغ عباسی، خیابان شیخ بهایی، کوچه ارفعی واقع شده است.

افتتاح هتل مجلل 5 ستاره چهارباغ با معماری ایرانی -اسلامی در اصفهان توسط وزیر میراث فرهنگی و گردشگری
حمیدرضا محققیان، با بیان اینکه  ۸۵ درصد از تجهیزات بکارگرفته شده در ساخت این هتل را ساخت داخل است افزود: این هتل با ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بیش از سه سال ساخته شده ومجهز به ۱۳۸ اتاق اقامتی با ۳۱۰ تخت و ۲۵۰ مترمربع فضای سبز است.

او گفت: این هتل د ر۴ طبقه برپا شده و چهار سالن پذیرایی و  همایش، دو رستوران مسقف و سالن صبحانه به مساحت ۳۶۰ مترمربع و مجموعه آبی و ورزشی، اتاق گیم نت و بیلیارد و اتاق کودک از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه پنج ستاره است.

محققیان با بیان اینکه در هر یک از طبقات این مجموعه ظرافت‌های هنری معماری ایرانی و اسلامی به نمایش گذاشته شده افزود: با بهره برداری از این مجموعه ، زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

«مجتبی ملا احمدی» سرمایه گذار هتل مجلل چهارباغ نیز در مراسم افتتاح این هتل گفت: نگاهی که به فعالین اقتصادی به ویژه فعالین حوزه گردشگری می‌شود نگاهی درخور و شایسته نیست.

وی بیان داشت: اکنون دز زمانی هستیم که اصفهان حال و هوای خوبی ندارد، آب ندارد، هوا ندارد و فرونشست زمین دارد و شاید تأسیس اولین هتل ۵ ستاره چهارباغ بعد از انقلاب اسلامی نوید خوبی برای دلخوشی مردم اصفهان باشد.

سرمایه گذار هتل چهارباغ با معماری ایرانی گفت: این هتل دارای چهار سالن پذیرایی و سالن همایش، دو رستوران مسقف و سالن صبحانه به مساحت ۳۶۰ مترمربع و مجموعه آبی و ورزشی و امکانات رفاحی دیگر است.

ملا احمدی با بیان اینکه ساخت هتل از سال ۸۹ آغاز شده است، بیان کرد: در این هتل بالغ بر ۸۵ درصد تجهیزات از برندهای خوب ایرانی است و با هنرمندی ۲۱۹ هزار هنرمند و مهندس و کارگر ، ظرافت‌های هنری معماری ایرانی و  اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است عزت الله ضرغامی در ادامه سفر نیم روزه خود به استان اصفهان، مجتمع گردشگری پارتاک را در شهر شاهین‌شهر را افتتاح و از مجموعه عظیم ارگ تاریخی روستای مورچه‌خورت نیز بازدید و در خصوص حفاظت و بهره برداری از این مجموعه عظیم تاریخی با مسئولان استان و شهرستان گفتگو می‌کند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *