اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

وزیر میراث فرهنگی :
هتل‌ های ۵ ستاره افتخار و آبروی گردشگری کشور هستند | اصفهان عروس میراث‌ فرهنگی و قطب گردشگری ایران است

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی : اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و قطب گردشگری ایران است | حمایت از واحدهای اقامتی کشور بویژه هتل‌ها و مهمان‌ پذیرهای ۱ و ۲ ستاره در دست اقدام است | لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ ویژه گاز تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ،  عزت الله‌ ضرغامی شامگاه چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در آیین افتتاح اولین هتل پنج ستاره اصفهان افزود: استان اصفهان قطب گردشگری ایران است و امیدواریم بیش از گذشته شاهد رشد هتل‌سازی در این کشور ، بخصوص در اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌نواختند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و حتی نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد، حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم در مراسم افتتاحیه هتل 5 ستاره چهارباغ اصفهان با معماری سبک ایرانی : هتل‌ های پنج ستاره افتخار و آبروی گردشگری کشور هستند | اصفهان عروس میراث‌فرهنگی و قطب گردشگری ایران است

ضرغامی افزود: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله‌ایم، این اوج امید هست و به معنای آن است که امروز به نزدیک قله رسیدیم و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذراندیم، پس نباید یک بارِ اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران با بیان اینکه هتل‌های پنج ستاره افتخار و آبروی گردشگری کشور هستند ، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما حمایت از واحدهای اقامتی کشور بویژه هتل‌ها و مهمان‌ پذیرهای یک و ۲ ستاره است که با حمایت دولت بزودی تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود، به همین دلیل هتل‌های پنج ستاره افتخار و آبروی کشور می دانم.

 

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای پیرامون ایران سرمایه‌های سنگینی را در حوزه هتل‌سازی و واحدهای اقامتی هزینه کرده‌اند، لذا باید تلاش کنیم تا ایران نیز به این سمت حرکت کند.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: به‌ منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ ویژه گاز تصویب شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت نمایندگان محترم مجلس بتوان این لایحه را در مجلس نهایی کرد زیرا این نکته کمکی به فعالان گردشگری است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت کنند.

وزیر میراث فرهنگی ضمن این سفر از کارخانه تاریخی ریسباف دیدار کرد وی در این خصوص گفت: پس از ورود به اصفهان از کارخانه ریسباف بازدید کردم، و عظمت این مجموعه را دیدم معتقدم این کارخانه می‌تواند اصفهان را پررنگ‌تر و عظیم‌تر از گذشته به جهان نشان دهد.

وزیر میراث فرهنگی در ادامه این سفر همچنین مجموعه تفریحی گردشگری پارتاک در شاهین شهر را افتتاح و از ارگ مورچه خورت در شهرستان شاهین شهر و میمه نیز بازدید خواهد نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *