اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کلاهبرداری در شاهین شهر با هک شبکه های مجازی به شیوه دریافت کمک های مالی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، نسبت به هوشیاری شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه در برابر کلاهبرداری به شیوه هک حساب کاربری شبکه های مجازی و در خواست انتقال پول ، هشدار داد.

«سرهنگ بهزاد ثابت راسخ» فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، در خصوص کلاهبرداری با ترفند هک حساب کاربری پیام رسان های مجازی افراد، هشدار داد.

وی اظهار داشت: اخیرا کلاهبرداران با روش هایی چون ارسال لینک آلوده به بد افزار اقدام به هک حساب کاربری برخی افراد در شبکه های مجازی می‌نمایند و سپس خود را به عنوان فرد مذکور جازده و با دسترسی به مخاطبین وی اقدام به ارسال پیام های دریافت کمک مالی و یا انتقال وجه به یک شماره کارت به مخاطبان می کنند.

کلاهبرداری در شاهین شهر با هک شبکه های مجازی به شیوه دریافت کمک های مالی

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ افزود: معمولا افراد در این گونه موارد با توجه به ارسال پیام از حساب کاربری فردی که می شناسند، بی خبر از موضوع، اعتماد کرده و اقدام به واریز وجه به کارتی که کلاهبردار ارسال کرده می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت متأسفانه تعدادی از شهروندان شهرستان با این روش قربانی کلاهبرداران شده‌اند که پرونده آنها در پلیس فتا شهرستان مفتوح و درحال رسیدگی است.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست: هنگام دریافت پیام های کمک مالی یا واریز وجه از سوی دوستان در تلگرام ، واتساپ و سایر پیام رسان‌های مجازی حتماً قبل از واریز وجه با فرد مذکور تماس بگیرند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *