اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر خبر داد :
اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه در نشست خبری با اصحاب رسانه های انتخابی سپاه ، از اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از رسانه های حاضر در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج ، «سرهنگ مهدی ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه ، خطاب به رسانه های انتخاب شده و دعوت شده در این جلسه ، خبر از اجرای ۲۴۰ ویژه برنامه به مناسبت این هفته ، در شهرستان شاهین شهر و میمه داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه در این نشست با اصحاب رسانه انتخابی دعوت شده با اشاره به اینکه بسیج نیرویی مردمی متشکل از همه اقشار جامعه یکی از مردمی ترین نهادهای جمهوری اسلامی میباشد ، افزود : نیروی بسیج بازوی پرتوان نظام است که با مشارکت و حضور در همه برنامه های اجتماعی ، علمی و عمرانی و صحنه های جهاد و شهادت در طول انقلاب و جنگ هشت ساله نقش موثری از خود در اعتلای نظام جمهوری اسلامی برجای گذاشته است و هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات کسترده بسیج در ابعاد مختلف فرهنگی ، سازندگی و تربیتی به نظر مردم برسد.

سرهنگ مهدی ابراهیمی در حضور رسانه های انتخابی دعوت شده از همایش دختران آفتاب با حضور ۹۰۰ دانش آموز ، جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده های برتر بسیج ، برگزاری مرحله هفتم برنامه شهری ترویج عفاف و حجاب با حضور بسیجیان آموزش دیده ، ویژه برنامه روز اقتدار بسیج در سوم آذرماه و اجرای طرح امنیت پایدار رضوی به عنوان برنامه‌های شاخص این هفته نام برد.

وی همچنین به انتخاب کشوری دو پایگاه بسیج در لیست پایگاه های نمونه کشوری در شهر گرگاب به نام های زهرای اطهر و طریق القدس اشاره نمود و همچنین از افتتاح دو پایگاه بسیج جدید به نام های محمدرسول الله (ص) و حضرت معصومه (س) در این شهرستان نام برد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه همچنین پرداخت  ۲۷ فقره وام خوداشتغالی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور اجرای مشاغل هنری و کشاورزی را به عنوان یکی کارهای مهم بسیج شهرستان ، درسال اخیر دانست و ادامه داد : در جهت ایجاد اشتغال پایدار ، کلاسهای آموزشی و توجیهی نیز به همراه پرداخت این تسهیلات ارائه شده است.
سرهنگ ابراهیمی همنچنین از تامین ۱۲ بسته جهیزیه کالای اصلی خانگی ( از جمله یخچال تلوزیون اجاق گاز  و ….) به نو عروسان ، تامین هزینه رهن منزل برای یک از خانواده نیازمند، تامین دیون و آزادی یک زندانی نیازمند باکمک های نقدی جمعی از بسیجیان شاهین شهر در این هفته خبر داد.
وی با اشاره به ۸۰۰ شهید و ۶ هزار ایثارگر شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد : رونمایی از کتاب معرفی یکی از شهدای دفاع مقدس شهر گز ، رونمایی از تولیدات برتر بسیجیان در فضای مجازی ، برپایی یادواره کودکان و مادران مظلوم غزه و برپایی اردوهای زیارتی برای بسیجیان از دیگر ویژه برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه خواهد بود.
هفته گرامیداشت بسیج از از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ( سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) ) می باشد.
شایان ذکر است این نشست خبری فقط با حضور برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به انتخاب و دعوت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردیده و مطالب درج شده در این خبر به نقل قول از رسانه های حضور یافته ذکر شده است.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *