اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری ۱۰۳ خلافکار و معتاد در شهرستان شاهین شهر با اجرای پانزدهمین مرحله طرح امنیت محله محور ذوالفقار

با اجرای ۱۵ مرحله طرح ذوالفقار ۴۶ درصد از سرقت های خشن در شهرستان شاهین شهر ، کاسته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه : دستگیری ۱۰۳ خلافکار و معتاد در پانزدهمین طرح امنیت ذوالفقار و کاهش ۴۶ درصدی سرقت های خشن در نتیجه ۱۵ مرحله اجرای این طرح از نتایج ویژه آن در شهرستان شاهین شهر هستند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ، اظهار داشت: مرحله پانزدهم طرح امنیت محله محور ذوالفقار با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر ، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و همچنین دستگیری سارقان خیابانی اجرا گردید.

وی ادامه داد : مرحله ۱۵ طرح ذوالفقار با هدف ارتقای امنیت محلات، پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر و اخذ دستورات لازم به مدت ۴ روز در محلات مسکن مهر، ردانی پور، خانه کارگر، گلدیس ، مخابرات ، عطار و حاجی آباد شاهین شهر و محلات جرم خیز در شهرهای گز و گرگاب به مرحله اجرا درآمد.

 دستگیری 103 خلافکار و معتاد در شهرستان شاهین شهر با اجرای پانزدهمین مرحله طرح امنیت محله محور ذوالفقاروی افزود: فروپاشی چندین پاتوق توزیع و مصرف مواد افیونی و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر همراه با بیش از یک کیلوگرم انواع مواد افیونی در سطح محلات، جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد و دستگیری ۲۱ سارق مربوط به سرقت های اماکن خصوصی، اموال داخل خودرو و اموال معابر عمومی و تحویل آنها به مرجع قضایی از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه ادامه داد : از سال گذشته تا کنون پانزده مرحله از این طرح اجرا شده است که در نتیجه آن ، شاهد کاهش ۴۶ درصدی سرقت‌ های خشن، ۴۴ درصدی سرقت منازل، ۷۸ درصدی سرقت مغازه، ۲۷ درصدی سرقت اماکن خصوصی، ۱۵ درصدی سرقت از داخل خودرو و ۱۵ درصدی کیف قاپی در سطح شهرستان هستیم.

وی گفت: در اجرای این طرح سعی شده است بدون دیده شدن عملیات‌های پلیسی در زندگی روزمره مردم، اما با بیشترین قاطعیت و بر اساس نتایج عملیات‌های اطلاعات و شناسایی با متخلفان و قانون شکنان برخورد شود.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه افزود: پلیس از مردم می‌خواهد در صورت اطلاع ازنشانه‌های فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند تا یاری رسان پلیس در برخورد با برهمزنندگان امنیت جامعه باشند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *