اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افتتاح نمایشگاه عکس «چند خرده روایت» با آثار هنرمند عکاس شاهین شهری «مهدی بابادی» | ۱۴۰۲

نمایشگاه عکس «چند خرده روایت» از آثار عکاس شاهین شهری «مهدی بابادی» با محوریت موضوعات انسان و طبیعت و روایت تاثیرگذاری و تخریب طبیعت در شاهین شهر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، امروز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ نمایشگاه عکس چند خرده روایت ، با حضور «سیدمحمدرضا کاظمی طبا» فرماندار ، «نوید توکلی» ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، «ابریشمی راد» شهردار ، «بهرام عمویی»رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در نگارخانه آفتاب ساختمان نگارستان ، افتتاح شد.

نمایشگاه عکس «چند خرده روایت» با هنر عکاسی ، «مهدی بابادی» عکاس شاهین شهری با آثاری که منتخب جشنواره‌های بین المللی سه سال اخیر بوده شامل موضوعاتی از قبیل : کارکرد ثانویه اشیا، ارتباط اشیا و مفهوم برساختگی و همچنین ارتباط انسان و گیاهان و روایت تاثیر گذاری و تخریب طبیعت و اتخاذ کارکرد دفاعی در سیر تکامل گیاهان پرداخته است.

ابزار و نگرش‌ انتقادی هنرمند از زبان آیرونی و گروتسک برای نقل مضامین روایی بهره برده است. در کنار این آثار تصاویری از شاهین شهر با تم های مختلف نیز که در رویدادهای جهانی حائز رتبه شده‌اند، نیز در این نمایشگاه در قاب تصویری به روی دیوار رفته است.

این نمایشگاه از امروز تا ۹ آذرماه ، صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *