اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حادثه خط لوله اصلی آبرسانی منطقه شاهین شهر در کمتر از ۲۰ ساعت مرتفع گردید

پیرو حادثه در خط انتقال اصلی آب ورودی شاهین شهر ، گز و گرگاب با تلاش جهادی آبفا شاهین شهر و مدیریت بحران آبفا استان اصفهان از شب گذشته تاکنون ، حادثه آب شهرهای مذکور با کمترین مشکل برای شهروندان در کمترین زمان ممکن مرتفع گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به دنبال اعلام حادثه خط انتقال اصلی آب ورودی شهرهای شاهین شهر ،گز و گرگاب در روزهای گذشته و با اعلام قطعی ۴۸ ساعته آب از شامگاه یکشنبه ، پیش بینی قطعی ۲ روزه آب جهت رفع حادثه مذکور، برای شهروندان این شهرها ، زمینه ساز نگرانی گردید.

حادثه خط لوله اصلی آب منطقه شاهین شهر در کمتر از 20 ساعت اصلاح شد

پیرو آن عملیات اصلاح شبکه مذکور از ساعت ۱۰ شب یکشنبه با تلاش آبفا شاهین شهر و مدیریت بحران آبفا استان اصفهان تیم تعمیرات و مهندسی از دیشب تا بامداد امروز بصورت پیوسته مشغول بکار گردید و نهایتاً با ادامه کار تا ساعت ۱۸ امروز عملیات تعمیر به پایان رسید.

شایان توجه است که با توجه به اینکه حادثه در خط آبرسانی اصلی انتقال در قطر ۱۴۰۰ رخ داده بود ، انتظار میرفت عملیات اصلاح و تعمیر به مدت حدود ۴۸ ساعت صرف زمان داشته باشد که خوشبختانه با عملیات جهادی و خستگی ناپذیر پرسنل زحمت کش آبفا عملیات در زمان کمتر و با کمترین مشکل برای شهروندان ، در کمتر از ۲۰ ساعت پس از شروع ، به پایان رسید.

حادثه خط لوله اصلی آب منطقه شاهین شهر در کمتر از 20 ساعت اصلاح شدحادثه خط لوله اصلی آب منطقه شاهین شهر در کمتر از 20 ساعت اصلاح شد

«سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار جهادی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ ضمن حضور در محل انجام عملیات تعمیر ، مراتب سپاس خود را از همکاری شهروندان فهیم و مجموعه مدیریتی آبفا اعلام نمود و افزود: ” پایان تعمیرات خط لوله ۱۴۰۰ شاهین شهر توسط پرسنل آبفا، در کمتر از ۲۰ ساعت، یک اقدام ارزنده، جهادی و ستودنی است. توفیقات مستدام همه عزیزان در عرصه خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم را از خداوند منان مسئلت می نمایم.”

حادثه خط لوله اصلی آب منطقه شاهین شهر در کمتر از 20 ساعت اصلاح شد

پایگاه خبری شاهین شهری به نمایندگی از شهروندان شریف و فهیم شاهین شهر ، گز و گرگاب از تلاش جهادی و ایثارگرانه پرسنل آبفا و مدیریت ویژه بحران توسط مدیریت آبفای شاهین شهر و فرماندار محترم شهرستان کمال قدردانی را دارد. همچنین به یقین ، همکاری شایسته شهروندان در صرفه جویی آب در زمان بحران که بیانگر فهم و کمال اجتماعی ایشان است ، امری ستودنی و قابل ستایش است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *