اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از نوجوان فعال حوزه کتابخوانی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر

همزمان با اجرای “طرح کشوری سفیران کتاب” و با هدف تسهیل دسترسی به کتاب و کتابخانه ، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر در مدرسه پسرانه هاشمی رفسنجانی حضور یافتند و از عضو فعال نوجوان و مروج کتابخوانی دراین مدرسه تقدیر نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، همزمان با اجرای” طرح کشوری سفیران کتاب “در تاریخ ۶ آذرماه ۱۴۰۲ در راستای مسئولیتهای اجتماعی و با هدف تسهیل دسترسی به کتاب و کتابخانه ، مربیان مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر در مدرسه پسرانه هاشمی رفسنجانی حضور یافتند.

تقدیر از نوجوان فعال کتابخوانی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهردر این مراسم حاضرین ضمن تقدیر و اهدا لوح به «محمدحسین عبدعلی» به عنوان عضو فعال نوجوان و مروج کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر و  که در مسیر توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی مرکز در مدرسه پسرانه هاشمی رفسنجانی مشارکت داشته ، شاهد اجرای فعالیتهای کتاب محور توسط ایشان در جمع دیگر دانش آموزان بودند.

همچنین آزمایش و معرفی فلزات با استفاده از دور ریختنی ها با معرفی « کتاب علوم عصر حجری مواد» ، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی با شیوه نوآورانه توسط مربیان کانون شاهین شهر اجرا گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *