اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تخریب ۲۰ مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در منطقه یاقوت آباد شاهین شهر با صدور دستور قضائی

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر از تخریب ۲۰ مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در منطقه یاقوت آباد شاهین شهر با صدور دستور قضائی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، مهران جدیدی دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر ، اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری از ساخت و ساز و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان و با درخواست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در اجرای تکالیف قانونی، با همکاری نهادهای ذیربط  بیش از ۲۰ مورد از دیوارکشی‌ها و چهاردیواری‌های غیرمجاز شهرستان واقع در منطقه‌ای موسوم به یاقوت آباد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

تخریب ۲۰ مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در منطقه یاقوت آباد شاهین شهر با صدور دستور قضائیوی افزود: مالکان این ساخت و سازها با وجود دریافت اخطار توقف عملیات اجرایی حین ساخت و ساز و دیوارنویسی جهت توقف عملیات، به اخطارها توجهی ننموده و نسبت به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز خود اقدام ننموده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر با تأکید به اداره جهاد کشاورزی نسبت به رصد دقیق و به موقع ساخت و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از آن در همان مراحل ابتدایی، از مالکان خواست پیش از قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز، خودشان نسبت به توقف اجرا و تخریب آن اقدام نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *