اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پایان انتظار ۱۶ ساله اعضای پروژه اراضی میلاد شاهین شهر

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر از رفع مشکلات ۱۵ ساله تغییر کاربری اراضی موسوم به « میلاد » این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر ؛ اراضی ۴۲ هکتاری میلاد شاهین شهر موسوم  به « اراضی میلاد شاهین شهر » حدود ۱۵ سال پیش توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین‌ شهر و میمه خریداری شد. لیکن واگذاری آن به ۸۰۰ عضو این شرکت بدلایل قانونی میسر نشده و در سال‌های گذشته این موضوع بلاتکلیف مانده بود.

اکبر هادیان روز پنجشنبه اعلام کرد : این چالش در سفر اخیر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شاهین شهر و دستور وی برای رفع این مشکل با انعقاد تفاهمنامه‌ بین رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل صمت (صنعت، معدن ‌و تجارت) استان  اصفهان برای همیشه رفع شد.

وی به صدور فیش‌های تغییر کاربری اراضی از سوی جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: با پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت تغییر کاربری اراضی در قالب چهار فیش که فیش اول آن پرداخت شد، برگ سبز و درواقع سند جدید اراضی ۴۲ هکتاری تعاونی مسکن «میلاد» به کاربری تجاری، نمایشگاهی و خدماتی، ظرف روزهای آینده از سوی جهاد کشاورزی صادر می‌شود.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر خاطرنشان کرد: برابر مصوبه مجمع عمومی تعاونی، این اراضی طی مراحل قانونی و برابر آیین نامه مالی معاملاتی تعاونی‌های مسکن به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: بدون همدلی مقامات دولتی ، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس مشکل تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر رفع نمی شد.

هادیان از طرف اعضای این تعاونی مسکن از مدیران استان بخصوص استاندار و نیز خبرنگاران که در ۲ سال اخیر برای رفع این چالش کوشیده‌اند، قدردانی کرد.

شهرستان شاهین شهر و میمه حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار گرفته و شاهین شهر در مرکز شهرستان شاهین‌ شهر و میمه  قرار دارد.

این شهرستان یکی از کانون‌های مهم جمعیتی اصفهان به شمار می‌رود که بخشی از سرریز جمعیت مرکز استان را در خود جای داده و از مهاجرپذیرترین شهرستان های استان است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *