اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب شاهین شهر فرصتی ویژه برای خرید به قیمت کارخانه

مدیر اجرایی نمایشگاه مبلمان شاهین شهر از ارائه انواع مبلمان ، سرویس خواب ، تشک، لوستر و … به قیمت تولیدی کارخانه و امکان فروش ویژه اقساطی از ۳ تا ۱۲ ماه و بدون سود ، به عنوان فرصتی ویژه برای خریداران علاقه‌مند ،خبر داد.

هادی آل علی ، بازاریاب مبلمان و مدیر اجرایی نمایشگاه مبلمان پاییزه شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری اشاره کرد که این نمایشگاه با هدف حذف واسطه ها و فروش مبلمان به قیمت کارگاه ها و کارخانه های تولیدی در دو سالن مجزا به وسعت هرکدام حدود ۱۰۰۰ مترمربع ، دایر گردیده است.

نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب شاهین شهر فرصتی ویژه برای خرید به قیمت کارخانهوی همچنین با توضیح اینکه این نمایشگاه شامل ۸۰ غرفه از تولیدکنندگان صنعت مبلمان است ، ادامه داد : حدود ۹۰ درصد غرفه های شرکت کننده از تهران و ۱۰ درصد از استان اصفهان هستند و بیش از ۷۰ درصد از غرفه های دایر تهرانی نمایشگاه ، خود تولید کننده مستقیم مبلمان بوده و ۲۰ درصد از آنها، نمایندگان فروش تولیدکنندگان هستند، فلذا فرصت خوبی برای خرید بدون واسطه مبلمان با کیفیت و تنوع خوب می‌باشد.

هادی آل علی با اشاره به تاکید بر اینکه امکان فروش برخی از محصولات این نمایشگاه با ۳ تا ۱۲ ماه اقساط به قیمت تولید کننده و بدون بهره میسر می‌باشد، افزود : این محصولات شامل انواع مبل سلطنتی ، کلاسیک و راحتی ، کاناپه های تخت شو، میز آشپزخانه و غذاخوری، میز پذیرایی جلو مبلی و عسلی ، آینه و کنسول،  لوستر و تشک و تخت بوده و با توجه به مدت زمان نسبتا کم باقیمانده از برپایی آن ، فرصت هر چند محدود اما ویژه‌ای برای شیک پسندان و خریداران جهیزیه و … می‌باشد.

نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب شاهین شهر فرصتی ویژه برای خرید به قیمت کارخانهوی با اشاره به اینکه نمایشگاه با اطلاع‌رسانی قبلی قرار بوده از دوشنبه هفته گذشته برپا شود لیکن به دلیل مشکلاتی که در تامین برق نمایشگاه بوجود آمده این نمایشگاه از دوشنبه هفته جاری دایر گردیده است، ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم به جهت تاخیر ناخواسته ایجاد شده ، بابت پیگیری و استقبال خوب ایشان ، قدردانی نمود.

آل علی همچنین از استقبال نسبتا خوب شهروندان در مقابل تبلیغات معمولی انجام شده ،خبر داد و ادامه داد : حدود ۱۲ میلیارد تومان مبلمان در این نمایشگاه در معرض نمایش بازدیدکندگان قرار گرفته است و در این نمایشگاه غرفه‌های ویژه‌ای جهت فروش تشک و لوستر از فروشندگان و تولیدکنندگان اصفهانی دایر گردیده است که مورد پذیرش و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب شاهین شهر فرصتی ویژه برای خرید به قیمت کارخانه

وی همچنین ضمن توجه به وضعیت سرمای زود هنگام پاییزه ، علت عدم نصب تجهیزات گرمایشی را رعایت ایمنی و افزایش امنیت بازدیدکنندگان در فضای خاص و بواسطه نوع و جنس محصولات ارائه شده در نمایشگاه ذکر نمود و بابت این محدودیت از بازدیدکنندگان عذرخواهی نمود.

شایان ذکر است نمایشگاه مبلمان  از تاریخ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ در محل پیست موتورسواری پارک بانک استان (بوستان انقلاب) شاهین شهر دایر گردیده و تا جمعه ۱۰ آذرماه همه روزه از ساعات ۱۶ الی ۲۱ دایر و پذیرای علاقه‌مندان به خرید با تخفیف بالا می‌باشد.

 

گزارش تصویری از نمایشگاه پاییزه مبلمان در شاهین شهر | ۱۴۰۲ :

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *