اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

محور دهق به میمه پس از نصب علائم، آماده تردد ایمن می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: محور دهق به میمه در مرحله تامین ایمنی و نصب تابلوها قرار دارد که به لطف خدا پس از تامین ایمنی، تردد امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌ شهر و میمه ، در خصوص وضعیت پروژه های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: یکی از پروژه های این شهرستان ، محور دهق به میمه است که زیرسازی این پروژه توسط خیر راهساز احداث و روکش و تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی تامین و اقدامات لازم برای این محور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی انجام و در مرحله تامین ایمنی و نصب تابلوها قرار دارد که به لطف خدا پس از تامین ایمنی، تردد امکان پذیر خواهد شد.

صادق حاجی راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یکی دیگر از پروژه های در دست اجرا، تقاطع غیرهمسطح محور علویجه به پلیس راه اصفهان – تهران است که احداث آن در راستای کاهش تصادفات و تسهیل در تردد بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: محور علویجه – پلیس راه اصفهان – تهران یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد است، این محور از مقطع روبه‌روی پلیس راه اصفهان- تهران منشعب و تا شهر دهق ادامه دارد و از شهر دهق نیز دسترسی به شهرستان‌های گلپایگان و نجف‌آباد امکان‌پذیر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح محور علویجه به پلیس راه توسط خیر راهساز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال احداث و روکش آسفالت نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در دست اجرا قرار دارد و ادامه احداث پروژه با عقد قراردادی بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

حاجی در خصوص دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان به احداث کمربندی خمینی شهر تا جاده جهاد آباد اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه روان شدن ترافیک، حذف تصادفات رخ به رخ و رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

وی عنوان کرد: ۱۱ کیلومتر از این محور احداث شده و ۵ کیلومتر آن باقیمانده است که اجرای باند دوم در حال برنامه ریزی است و به لطف خدا تا پایان ۱۴۰۳ احداث خواهد شد، همچنین ادامه این محور در حال مطالعه است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *