اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عامل تیراندازی خونین شاهین شهر دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری جوانی که در بیابان های اطراف شاهین شهر با کلت کمری به دیگری وی را مجروح نموده و متواری شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شاهین شهر ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA ، «سرهنگ حجت فرهادی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل به دنبال درگیری دو جوان به دلیل اختلاف قبلی در یکی از جاده های فرعی ، یکی از آن ها با شلیک با کلت کمری طرف مقابل را از ناحیه مچ پا مجروح و از محل متواری می‌شود.

دستگیری عامل تیراندازی

وی افزود بلافاصله با حضور ماموران در محل عامل تیراندازی شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت در نهایت با تحقیقات تخصصی و تلاش بی وقفه پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه متهم فراری در یکی از محلات اصفهان شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ فرهادی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست: جوانان خود را از عواقب سخت حمل ، نگهداری و یا استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و هرگونه اختلاف خود با دیگران را تنها از طریق قانون حل و فصل و از تسویه حساب شخصی به طور جد خودداری کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *