اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرقت خودرو جوان شاهین شهری با حیله گری زن سابقه دار

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری زن سارقی که با حیله گری و در قالب مسافر خودروی یک جوان شاهین شهری را سرقت نموده بود ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA ، «سرهنگ حجت فرهادی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت خودروی او توسط زنی جوان در یکی از خیابان های شاهین شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد این زن، به عنوان مسافر، سوار بر خودروی مالباخته شده و در مسیر با حیله گری اعتماد راننده را جلب و از وی درخواست خرید یک نوشیدنی می‌کند که به محض پیاده شدن راننده از خودرو و ورود به مغازه، این زن خودرو را سرقت و به سرعت از محل متواری می‌گردد.

دستگیری باند سرقت 1این مقام انتظامی بیان داشت: بلافاصله کارآگاهان پلیس، تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند در کوتاه ترین زمان ممکن، این زن سارق را که از افراد سابقه دار بود شناسایی و با هماهنگی دادستان محترم شاهین شهر با ورود به مخفیگاه وی او را به همراه دیگر همدستش که او نیز از سارقان فعال در امر سرقت قطعات خودرو بود و  همچنین یک فرد مالخر که قصد داشت قطعات خودروی سرقتی مذکور را از آن ها بخرد دستگیر کنند.

«تصویر آرشیوی است»

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *