اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تاکید فرماندار شاهین شهر
لزوم بی طرفی مسئولان جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی

فرماندار شاهین شهر در جلسه کارگروه اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار بر لزوم بی طرفی و امانتداری مسئولان جهت بسترسازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ کارگروه اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار ، صبح امروز ( شنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ ) ، به ریاست فرماندار شهرستان شاهین شهر تشکیل جلسه داد.

جلسه کارگروه اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخواردر این جلسه که با حضور تمامی اعضا و در دفتر فرماندار برگزار شد، سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، ” تقویت مشارکت سیاسی مردم ” در انتخابات پیش رو را از تأکیدات دلسوزانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب دانسته و این امر را از ضروری‌ترین، بدیهی‌ترین و غیرقابل انکارترین وظیفه همه مسئولان دانست.

کاظمی طبا افزود: ” به لطف و قوه الهی، در انتخابات سال جاری با رعایت مرِّ قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بستر سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می دانیم. “

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *