اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ریاست اداره ارشاد شهرستان شاهین شهر :
دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان جهت بررسی کمی و کیفی و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی هنری کنگره شهدای شاهین شهر اظهار کرد : دستاورد اصلی برگزاری کنگره، نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ رسول شهریاری | مسئول بسیج هنرمندان شهرستان به منظور بررسی کمی و کیفی و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی هنری کنگره شهدای شاهین شهر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کرد.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان : دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوندنوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار کرد : دستاورد اصلی برگزاری کنگره، نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند، لذا با عنایت الهی اجرای این برنامه‌ها می بایست در باور مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان شهرستان : دستاورد اصلی برگزاری کنگره شهدا نسلی است که ذیل این برنامه‌ها تربیت می‌شوند

در این جلسه نحوه اجرای ویژه برنامه های کنگره شهدا طرح و مورد بررسی قرار گرفت. تدوین کتاب شهدای شهرستان ، تهیه و تولید آثار ماندگار در حوزه فیلم کوتاه ، تئاتر ، شعر ، عکس آثار تجسمی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از آنان و … از جمله برنامه هایی است که در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در این کنگره مد نظر قرار دارد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *