اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی

در راستای اجرای «تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی» در حوزه‌های دانشگاه صنعتی مالک اشتر، جلسه‌ای روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ با حضور دکتر احمد حیدری (معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی)؛ دکتر محمدرضا کاشفی (دبیر هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران)؛ دکتر رامین خواجوی (ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)؛ دکتر توکل محرمی (مشاور معاون معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی)؛ دکتر یارمحمد توسکی (مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)؛ دکتر ابوطالب شفقت (ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر)؛ دکتر کریم آتشگر (عضو هیات‌علمی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی مالک اشتر)؛ دکتر ناصر پورصادق (معاون آموزشی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی) و سروان پاسدار امین پاشایی (مشاور جوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر ابوطالب شفقت، ضمن عرض خیرمقدم خدمت به میهمانان ارجمند به توانمندی‌ها و ظرفیت دانشگاه صنعتی مالک اشتر اشاره کردند و بیان نمودند که این دانشگاه آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای بخش دفاع یک ظرفیت مفید و ارزشمندی است.

در ادامه دکتر احمد حیدری به بیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند و تاکید کردند که دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ویژه به استفاده از ظرفیت‌های بخش دفاع و بهره‌گیری از اشتراکات و رویکردها دارد.

سپس دکتر رامین خواجوی به بیان آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای انجام پژوهش‌ها و تدوین رساله و پایان‌نامه‌های متناسب با نیاز صنعت دفاعی پرداختند.

در ادامه دکتر محمدرضا کاشفی بیان داشتند که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مهارتی است و آمادگی همکاری همه‌جانبه با بخش دفاعی در خصوص رفع نیازهای دوطرف را دارد.

در انتهای جلسه دکتر ناصر پورصاق بیان کردند که دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در خصوص برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مشترک درخصوص تدوین نظام موضوعات کلان دانشگاه آزاد اسلامی و داعا آمادۀ همکاری است و حمایت‌های مادی و معنوی از نظریه‌پردازی در حوزه‌های علوم انسانی خصوصاً با رویکرد اسلامی و بومی‌سازی متون صورت می‌گیرد.

در انتهای جلسه مقرر گردید که مدیران و مسئولان دانشگاه صنعتی مالک اشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کنند و دستورالعمل‌های لازم برای اجرایی نمودن تفاهم‌نامه جامع تدوین گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

حمله به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان

حمله پهپادی به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان | جزئیات + عکس و فیلم

انفجار نیمه شب گذشته (شنبه شب)‌ در بلوار امام خمینی اصفهان | حمله پهپادی به مجتمع های های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان صحت دارد | سه پهپاد در این حمله مشارکت داشتند | وزارت دفاع حمله پهپادی در اصفهان را تأیید کرد | این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *