اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

انهدام دو پاتوق سرقت و کشف ۸ سارق و ولگرد ویلاهای جهاد آباد شاهین شهر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی ۲ پاتوق سرقت و دستگیری ۸ سارق و ولگرد ویلاها و منازل روستای جهاد آباد شاهین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پی اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شاهین شهر ، ۲ پاتوق سرقت از منازل و ویلاهای روستای جهاد آباد کشف و در عملیاتی ضربتی با ورود به این پاتوق ها ۸ نفر سارق معتاد و ولگرد را دستگیر شدند.

انهدام دو پاتوق سرقت و کشف 8 سارق و ولگرد ویلاهای جهاد آباد شاهین شهر

سرهنگ حجت فرهادی ؛ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در باغ ویلاها و منازل در حال ساخت روستای جهاد آباد ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲شاهین شهر ، قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران با اشراف اطلاعاتی خود ۲ پاتوق سرقت را که محل تجمع عاملان اصلی وقوع این سرقت ها بودند شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر در عملیاتی ضربتی با ورود به این پاتوق ها ۸ نفر سارق معتاد و ولگرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این پاتوق ها علاوه بر کشف مقادیری مواد افیونی تعداد زیادی اموال مسروقه که سارقان از اماکن خصوصی حومه شاهین شهر سرقت کرده بودند کشف شد.

 

🔶 کشف پاتوق مسکونی فروش مواد مخدر در میمه و دستگیری عامل آن

🔶 کشف و پلمپ خانه افیون در شاهین شهر اصفهان

🔶 دستگیری اعضای باند سارقان منازل در شاهین‌شهر

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *