اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اعتراض جریان عدالتخواهی شاهین شهر
اعتراض جریان عدالتخواهی از شوآف شهرداری در باب زمین های گلبافت شاهین شهر | + فیلم

ماجرای انتشار خبر در خصوص پایان دادن به ۴ دهه انتظار مالکین زمین های گلبافت توسط پیگیری های شورا و شهرداری شاهین شهر و پست اعتراضی جریان عدالتخواهی چیست ؟ اگر این اعتراض به جاست ، سوال اینجاست که هدف شهرداری از انتشار این نوع اخبار چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ؛ شهرداری شاهین شهر در روزهای گذشته ( ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲) در رسانه های تحت پوشش خود و باز نشر خبر در سایر رسانه های شهر اعلام کرده که پیگیری شهرداری و شورای شهر شاهین شهر در پایان انتظار ۴۰ ساله ، موثر واقع گردیده است.

پیرو انتشار این خبر و بازتاب گسترده آن در رسانه های مجازی ، جریان مطالبه گر عدالتخواهی شاهین شهر با انتشار یک پست در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به غیر واقعی بودن قسمت هایی از خبر منتشر شده ابراز و افشاگری نمود که شهرداری حتی کارشکنی های در موضوع فوق داشته که در صورت صحت قاعدتاً در ۴ دهه تاخیر نیز می‌تواند موثر بوده باشد و در قسمتی از پست اعتراضی خود صراحتاً اعلام کرد : « کار به جائی کشید که مردم پس از دهها بار مراجعه به شورا و شهرداری و شنیدن وعده‌های توخالی مجبور به شکایت از مدیران شهری شدند تا با حکم دیوان عالی کشور شهرداری مجبور به انجام اینکار شود حتی در رای دیوان آمده چنانچه شهرداری ظرف مدت ده روز اقدام به صدور پروانه نکند حکم انفصال از خدمات شهردار صادر خواهد شد ، که شهردار ناگزیر مجبور به تبعیت از حکم میشود !!!»

فلذا اگر این اعتراض صحیح و بجا باشد ، بایست دید، شهرداری شاهین شهر از انتشار این خبر با تفسیر به نفع نهاد مذبور و بزرگنمایی نقش نهاد مذبور در خاتمه دادن به ۴ دهه انتظار مالکین زمین‌های گلبافت در ذهن مردم ، چه اهدافی را دنبال می کند؟! چرا که در متن اعتراض آمده است که شهرداری شاهین شهر برخی مطالب را دروغین منتشر کرده و خود کارشکنی های در خصوص طولانی شدن این روند داشته است و بنا بر حکم دیوان عدالت اداری با فشار قانون نسبت به صدور پروانه های ساخت اقدام نموده است.

تجمع و اعتراض مالکین زمین های گلبافت در دفتر شهردار شاهین شهر :

پایگاه خبری شاهین شهری به عنوان بزرگترین پایگاه خبری شهرستان با وسیعترین جامعه مخاطبین اینترنتی ، در صورتی که شهرداری شاهین شهر ، پاسخ یا توضیحی مستدل در خصوص این ادعا داشته باشد در ذیل همین موضوع و یا مطلبی جدید با ارجاع به این مطلب، منتشر خواهد نمود و در صورت عدم درج ، مبنی برآن خواهد بود که پاسخی از سازمان مذکور در این خصوص به این رسانه واصل نشده است.

همچنین مالکین زمین های گلبافت می‌توانند ، در صورتی که از کارشکنی‌های مسئولین در طولانی شدن این پروسه تا صدور پروانه ساخت ، اخبار و مستنداتی در اختیار دارند به واحد خبر در پیام رسان ایتا ۰۹۳۵۹۵۱۰۲۳۰ ارسال تا به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در ذیل این خبر، منتشر شود.

در متن خبر شهرداری شاهین شهر پیرامون پایان انتظار ۴۰ ساله برای رفع موانع صدور پروانه مالکیت برای زمین های گلبافت آمده است:

« 🔷پایان انتظار ۴۰ ساله

👤دکتر مسعود ضیایی معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر گفت: پس از ۴۰ سال انتظار با پیگیری مدیریت شهری و حمایت شورای اسلامی شهر همچنین مسئولین استانی و کشوری با اخذ مصوبات و رفع موانع قانونی ضمن اصلاح طرح تفصیلی محدوده گلبافت، فرایند صدور پروانه ساختمانی جهت مالکین آغاز گردید.

🔶وی در ادامه افزود: مالکین می توانند برای طی مراحل صدور پروانه به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین شهر مراجعه فرمایند.

✅ شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر »

خبر شهر داری شاهین شهر در خصوص پایان 4 دهه انتظار مالکین زمین‌های گلبافت شاهین شهرو در متن اعتراض جریان عدالتخواهی نسبت به این خبر درج شده است که :

« 👈👈👈 شوآف جدید شهرداری شاهین شهر !!!

♦️واقعا دروغگوئی برای شهردار و مدیران آن کنتور نمی اندازد و عادی شده ؟!!!

🔺همانطور که در خبر شهرداری مشاهده میکنید آمده است «پایان انتظار ۴۰ ساله محدوده گلبافت برای صدور پروانه با پیگیری مدیریت شهرداری و شورا» !!!

⬅️ حقیقتا انسان حیرت می کند که چطور یک عده می‌توانند براحتی در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند !

🔹این در حالیست که مدیریت شهرداری پدر ساکنان گلبافت را درآورده بود و کار به جائی کشید که مردم پس از دهها بار مراجعه به شورا و شهرداری و شنیدن وعده های توخالی مجبور به شکایت از مدیران شهری شدند تا با حکم دیوان عالی کشور شهرداری مجبور به انجام اینکار شود حتی در رای دیوان آمده چنانچه شهرداری ظرف مدت ده روز اقدام به صدور پروانه نکند حکم انفصال از خدمات شهردار صادر خواهد شد ، که شهردار ناگزیر مجبور به تبعیت از حکم میشود !!!

⬅️ تازه همان را هم زیر بار نمی رفتند بلکه با حضور تعداد زیادی از شهروندان در دفتر شهردار و فشار به وی و صدور ضرب الاجل جدید توسط دیوان ، فعلا مجبور به بیان وعده حل مسئله شده اند !

⭕️ واقعا این حد از وقاحت و شومن بازی از چه منشأ گرفته ؟!

📣 عدالتخواهی»

اعتراض جریان عدالت خواهی به خبر منتشر شده از شهرداری شاهین شهر در خصوص پایان انتظار 40 ساله مالکین زمین های گلبافتاعتراض جریان عدالت خواهی به خبر منتشر شده از شهرداری شاهین شهر در خصوص پایان انتظار 40 ساله مالکین زمین های گلبافت

🔶 اختیارات شورا و شهرداری در خصوص پرونده گلبافت انجام شده ، چشم انتظار مساعدت مسئولان استان هستیم

🔶 پایان ۴۰ سال بلاتکلیفی مالکین اراضی گلبافت شاهین شهر 

🔶 ماجرای استخدام‌های سفارشی شهرداری شاهین‌شهر

🔶 چهارگام تا صدور پروانه ساخت مالکین زمین های گلبافت

ارسال مطلب به دیگران :

یک دیدگاه

  1. شهرداری به من و بقیه نامه داده ببریم ادارات آب و برق و گاز و جالبه از اون ادارات پرسیده که میشه به این مالکین پروانه داد یا خیر بقول رییس اداره گاز که ما مسیول صدور پروانه نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *