اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان شاهین شهر نیاز به بروزرسانی دارد

مدیر خانه هنرمندان شاهین شهر در دیدار با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه خواستار بروز رسانی اطلاعات و آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، نوید توکلی | ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، طی جلسه‌ای به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با خانه هنرمندان شاهین شهر دیدار و گفتگو کرد .

مدیرعامل خانه هنرمندان شاهین شهر ضمن خیر مقدم و تبریک دوباره انتصاب آقای توکلی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، به ارائه اطلاعات و آمار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان پرداخت و با توجه به اطلاعات مشترک بین دستگاهی ، خواستار بروز رسانی اطلاعات شد.

مصطفی ثقفیان در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی برخی از هنرمندان اظهار کرد : خانه هنرمندان شاهین شهر به منظور حمایت از هنرمندان و بصورت محدود در طول سال به هنرمندان شهرستان پس از انجام مراحل اداری تسهیلات قرض الحسنه می‌پردازد.

وی افزود : خانه هنرمندان همواره و در طول سالیان گذشته همکاری صمیمانه‌ای با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داشته است.

نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های خانه هنرمندان در حمایت از هنرمندان بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاهی تاکید کرد و آمادگی خود را جهت برگزاری برنامه‌های مشترک و حمایت از هنرمندان اعلام نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *