اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهرداری شاهین شهر لایحه بودجه ۱۴۰۳ را با ۴۲ درصد افزایش به شورای شهر ارائه کرد.

مبلغ بودجه ۱۴۰۳ ، ۱۵۳۰ میلیارد تومان و با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل است.

شهردار شاهین شهر طرح لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را با ۴۲ درصد افزایش نسبت به سال گذشته و به مبلغ ۱۵۳۰ میلیارد تومان ،  تقدیم شورای اسلامی شهر نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شورای اسلامی شاهین شهر ، سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین‌شهر در این جلسه با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری، یک هزار و پانصد و سی میلیارد تومان است گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

شهرداری شاهین شهر لایحه بودجه 1403 را با 42 درصد افزایش به شورای شهر ارائه کرد.

وی در ادامه به اصول یک بودجه صحیح و منطقی اشاره نمود و گفت: شفاف سازی در درآمدها و هزینه ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقاء جایگاه شاهین شهر در سطح استان و کشور از جمله اصول رعایت شده در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر است.

شهردار شاهین شهر بودجه جاری سال ۱۴۰۳ را ۳۱/۹۶ درصد ( حدود ۴۸۹ میلیارد تومان ) و بودجه عمرانی این سال را ۶۸/۰۴ درصد ( حدود ۱۰۴۱ میلیارد تومان ) عنوان و در پایان از همیاری ها و مساعدت های همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر قدردانی نمود.

بهرام عمویی | رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز با اشاره به موارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر ، افزود: ان شاء الله بودجه مذکور با اولویت بندی ها و آنچه شایسته شهروندان شریف شاهین شهر است تصویب خواهد شد.

وی در ادامه از تلاش ها و کوشش های شهردار ساعی و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شاهین‌شهر ، در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان ارجمند تشکر نمود.

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *