اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مانور برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ در شاهین شهر اجرا شد

مانور برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی، با هدف سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات و بررسی و آزمایش زیرساخت‌های مورد نیاز در شاهین شهر اجراء شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، به عنوان ریاست هیات اجرایی انتخاباتی حوزه‌های برخوار و شاهین شهر و مبمه ؛ روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲از مانور برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ بازدید نمود.

سید محمد رضا کاظمی طبا؛ با حضور در دفتر فناوری اطلاعات فرمانداری، از نزدیک در جریان روند برگزاری مانور انتخابات و بکارگیری نرم افزار استعلام هویت ، پیکربندی تجهیزات و تجمیع آراء که به صورت سراسری و کشوری در حال برگزاری است، قرار گرفت.

مانور برگزاری انتخابات 1402 در شاهین شهر اجرا شدکاظمی طبا در حاشیه این بازدید چنین عنوان کرد: ” به لطف و قوه الهی و با همت عزیزان دخیل در برگزاری فرایند انتخابات، تمامی امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم در سطح شهرستان فراهم شده است. ”

مانور برگزاری انتخابات 1402 در شاهین شهر اجرا شد

وی خاطر نشان کرد: ” کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان، بر اساس دستور العمل و سناریوی دریافتی، پیش نیازها و الزامات مربوط به برگزاری مانور احراز هویت را مهیا ساخته و مانور مذکور با حضور عوامل وزارت کشور و نمایندگان شورای نگهبان، به منظور آزمایش میزان کارایی شبکه USSD و دیال آپ و نیز با هدف سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات و بررسی و آزمایش زیر ساخت های مورد نیاز از جمله شبکه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، در حال برگزاری می‌باشد.”

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *