اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

راه اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات ویژه شاهین شهر و میمه و برخوار

رئیس هیأت اجرایی حوزه های اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار از راه اندازی شبکه تلویزیونی ویژه انتخابات با هدف تحقق عدالت تبلیغاتی در این دو حوزه انتخاباتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه های اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار با اعلام این خبر عنوان کرد: ” با راه اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات، شاهد تحقق عدالت تبلیغاتی خواهیم بود.”

راه اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات ویژه شاهین شهر و میمه و برخوار کاظمی طبا در این رابطه افزود: این شبکه در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارد تا آنها بتوانند از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه، تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود از طریق آن هستند.

لازم به ذکر است که کاربران با جستجوی مجدد در کانال های تلویزیونی خود با عنوان ENTEKHAB37 می‌توانند برنامه‌های انتخاباتی مربوط به شهرستان را ملاحظه نمایید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *