اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شهرستان اعلام کرد:
بکارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی در ۱۲۳ حوزه انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندار شاهین شهر : با بکارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی اجرایی ، نظارتی و امنیتی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در ۱۲۳ شعبه با ۲۴۶ صندوق اخذ رأی، در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، شامگاه پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ « جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه » با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل سیاسی و انتخابات و مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان و فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل شد.

بکارگیری 3000 نیروی انسانی در 123 حوزه انتخابات 1402 در شهرستان شاهین شهر و میمهدر این نشست موضوعاتی نظیر: ارائه گزارش اقدامات انجام شده از ابتدای فرآیند انتخابات تاکنون ، احصاء نیازها و مقدورات برگزاری انتخابات و ارائه برنامه جامع پشتیبانی فرمانداری تا پایان فرآیند انتخابات ، آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف دوره های قبل و ارائه پیشنهادات مرتبط ، نحوه تأمین و گزارش مدون آن در خصوص تمهیدات لازم برای تأمین حمل و نقل، ملزومات اداری و… قبل و حین برگزاری انتخابات و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بکارگیری 3000 نیروی انسانی در 123 حوزه انتخابات 1402 در شهرستان شاهین شهر و میمه

سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این جلسه بیان کرد: ” تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در ۱۲۳ شعبه با ۲۴۶ صندوق اخذ رأی، در سطح شهرستان فراهم شده است. بدین منظور با بکارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی اجرایی ، نظارتی و امنیتی ، تأمین ۱۸۰ دستگاه خودرو و تهیه ۹۰۰۰ پرس غذا و میان وعده، آمادگی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و یک مشارکت حداکثری اعلام می‌نماییم. “

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *