اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

خط انتقال شبکه فاضلاب شهر گرگاب تکمیل شد

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرا و تکمیل ۱۰۰ درصدی خط انتقال شبکه فاضلاب شهر گرگاب ( واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، حسین اکبریان با اعلام این خبر افزود : درسال جاری علاوه بر تکمیل صد در صدی خط انتقال، ۸۰ درصد شبکه داخلی فاضلاب شهر گرگاب نیز اجراء شده است که با تامین اعتبارات کافی اجرای مابقی تاسیسات این شبکه عملیاتی می شود.

وی به احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب در گرگاب اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه برای برخورداری مردم شهر گرگاب از خدمات شبکه فاضلاب، نیاز است ایستگاه پمپاژ در این منطقه در مدار بهره برداری قرار گیرد، طی سال گذشته مجوزهای قانونی لازم برای اجرای این پروژه اخذ شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرای ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار دارد خاطر نشان ساخت: از تیر ماه سال جاری با تامین اعتبار پروژه و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ آغاز شد و درصورت تزریق اعتبارات در موعد مقرر ، تاپایان سال ۱۴۰۳ پروژه تکمیل خواهد شد .

اکبریان اعلام کرد: با تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهر گرگاب حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت این شهر می توانند با نصب انشعابات فاضلاب از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *