اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سارق باطری خودروهای پارک شده در مراکز خرید شاهین شهر دستگیر شد

این سارق با خودرو سرقتی اقدام به سرقت می کرد!

سارق باطری خودروهای پارک شده در جوار مراکز خرید شاهین شهر با هوشیاری پلیس شاهین شهر ، در حین ارتکاب جرم به همراه خودرو سرقتی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر سارقی که از استان های همجوار به شاهین شهر آمده بود و اقدام به سرقت باطری خودروهای پارک شده در جوار فروشگاه ها و مراکز خرید شاهین شهر می‌نمود، در حین ارتکاب جرم با خودروی سرقتی دستگیر شد.

سارق باطری خودروهای پارک شده در مراکز خرید شاهین شهر دستگیر شدسرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو از داخل پارکینگ جلوی یکی از فروشگاه های شاهین شهر شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری ۱۱شاهین شهر که به صورت نامحسوس در حال گشت زنی در اطراف فروشگاه مذکور بودند، راننده یک دستگاه سواری پراید را که پس از پیاده شدن از خودروی خود قصد سرقت باطری یکی از خودروهای پارک شده در محل را داشت دستگیر کردند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی زیر پای سارق سرقتی و چند روز قبل توسط او از اصفهان سرقت شده بود بیان داشت: در تحقیقات بیشتر مشخص شد این متهم سابقه دار و اهل یکی از استان های همجوار می‌باشد و به تازگی با اجاره منزلی در شهرستان برخوار به صورت حرفه ای در امر سرقت خودرو و باطری خودرو در شاهین شهر و دیگر شهرهای مجاور فعال شده است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *