اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

در این پیام آمده است:

جناب آقای سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار محترم شهرستان شاهین شهر و میمه فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز خجسته پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

نهال پرثمر انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال ۱۳۵۷با رهبری خردمندانه، داهیانه و شجاعت حضرت امام خمینی( ره ) و با روحیه انقلابی و آزادیخواهانه ملت ایران غرس شد و بر پایه ایمان و اعتقاد با تقدیم خون هزاران شهید و جانباز و آزاده در دوران شکوهمند دفاع مقدس در این سرزمین پای گرفت، در دنیای معاصر نمونه ارزشمندی از اراده ملی و عزم مردمی به نمایش گذاشته است.

امروز که چهل و پنج سال از عمر پربرکت این انقلاب می گذرد و پرچم آن به دست رهبری خردمند و آزاده ای چون حضرت آیت الله خامنه ای در اهتزاز است، بدون شک بر عزت و اقتدار ایران عزیز، با خودباوری، ایمان و امید و امیدواری به آینده این کشور افزوده شده است.

بدینوسیله از طرف خود، ارکان خلیفه گری و جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، سالگرد انقلاب شکوهمند مردم ایران را گرامی داشته، برای شما عزت،سربلندی و موفقیت در راه خدمت به مردم شریف میهنمان را مسئلت دارم.

دعا گو اسقف سیپان کاشجیان
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *