اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و رئیس بسیج کانون هنرمندان شاهین شهر شناسایی و دستگیر و اسلحه ارتکاب جرم نیز ضبط گردید.

به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید.

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید.

طبق روایت منابع آگاه ؛ شامگاه دو روز پیش رسول شهریاری، رئیس کانون مداحان شاهین‌شهر در حالی که در خودرو شخصی خود بوده است، در مقابل منزل خانواده همسر خویش، توسط فردی ناشناس ، هدف شلیک با سلاح گرم قرار گرفته و به قتل می‌رسد.

در پی ارتکاب این جرم قتل در شاهین شهر اصفهان ، از همان ساعات ابتداییِ ، در هماهنگی و پیرو دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ، مقامات قضایی پلیس و مأموران امنیتی در پی دستگیری قاتل قرار می گیرند و نهایتاً روز گذشته در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل، موفق به دستگیری قاتل شدند.

بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است.

فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طبق روایت منابع آگاه ظاهراً در این حادثه ۵ گلوله شلیک شده است که ۳ گلوله به مقتول اصابت نموده و سبب مرگ وی شده است.

رسول شهریاری مسئول بسیج هنرمندان ، دبیر کارگروه تولید محتوای کنگره شهدا و ریاست سابق کانون مداحان شاهین شهر ، شب گذشته در خودروی شخصی خود در بلوار پرستار این شهر ، به ضرب سه گلوله به قتل رسید.همچنین ظهر امروز ؛ فرماندار شاهین شهر اطلاعیه‌ای را در این خصوص با متن زیر منتشر نمود :

« در پی وقوع یک فقره قتل در مورخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در شاهین شهر با تلاش پلیس آگاهی شهرستان، قاتل و اسلحه مورد استفاده در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

شایان ذکر است این حادثه در ساعت ۲۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ در پی مشاجره قاتل و مقتول به وقوع پیوست.

فرمانداری شهرستان لازم می داند از تلاش های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و پلیس آگاهی شهرستان در شناسایی عوامل این حادثه تقدیر و تشکر نماید.

ضمنا جزئیات پرونده پس از طی مراحل قانونی در صورت صلاحدید مراجع قضایی به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.»

رسول شهریاری | کارمند شهرداری  و شاغل در آرامستان بهشت معصومه شاهین شهر ، مداح اهل بیت (ع) بوده و ریاست سابق کانون مداحان شاهین شهر را برعهده داشت است ، وی همچنین مسئول بسیج هنرمندان بوده و از حدود یک سال گذشته تاکنون مسئولیت خانه احسان شاهین شهر را برعهده داشته است. مجموعه‌ای که به عنوان یک نهاد اجتماعی تحت نظارت بنیاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در راستای ارتقا موضوعات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و رفع مشکلات و معضلات در محلات محروم شاهین شهر در این حوزه‌ها  فعالیت می‌کرده است.

در صورتی که اخبار جدیدی پیرامون این موضوع نشر گردد در همین محل خدمت شهروندان محترم ارائه خواهد گردید.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *