اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

زن سارق با ابزار مخصوص اموال داخل خودروی شاهین شهری ها را سرقت می‌کرد

در پی سرقت اموال و محتویات داخل خودروها در محله خانه کارگر شاهین شهر ، با تدبیر جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و هوشیاری پلیس ، زن سارق سابقه دار ، در حین سرقت دستگیر شده و به چندین فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری – شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت و  شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در محله خانه کارگر شاهین شهر، با درایت پلیس و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی، یک زن سارق سابقه دار در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت و  شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در محله خانه کارگر شاهین شهر، با درایت پلیس و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی، یک زن سارق سابقه دار در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد.

سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو های پارک شده اطراف اماکن تفریحی و ورزشی در محله خانه کارگر شاهین شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود در همین رابطه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود پی به رد پای زنی سارق و سابقه دار برده و سرانجام با گشت زنی نامحسوس اطراف یکی از اماکن تفریحی این محل این زن سارق را که بوسیله ابزار خاص در حال باز کردن درب یکی از خودروهای پارک شده بود دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، از شهروندان خواست هنگام ترک وسایل نقلیه خود از قرار دادن اموال و اشیاء با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *