اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

نمایش «ماهیار» از شاهین شهری به جشنواره ملی تئاتر ایثار رفت

«نمایش ماهیار» به «نویسندگی بهناز دوستی» و «کارگردانی امین پورمند» از شاهین شهر به بخش نمایش‌های خیابانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود، راه یافت.

به گزارش شینا SHINNA – آژانس رسمی اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ؛ نمایش ماهیار به نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی امین پورمند از شاهین شهر در بخش خیابانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که به میزبانی استان گلستان برگزار می شود ، راه یافت.

نمایش «ماهیار» از شاهین شهری به جشنواره ملی تئاتر ایثار رفت این نمایش  قصه زن و شوهریست ک فرزندشان در دفاع از مرزهای آبی خلیج نیلگون فارس در دوران خدمت مقدس سربازی به شهادت رسیده و مادر از غم از دست دادن فرزندش مجنون شده و خیال می‌کند که فرزندش در نوزادی توسط آل ( موجود اهریمنی در فرهنگ مردم شمال ) ربوده شده و ….

” نمایش ماهیار ” با بازی امین پورمند و پریسا کهکش پور به صحنه می رود و محمد نادری به عنوان آهنگساز ،  لیلا منوچهری با طراحی لباس و فروغ روشندل به عنوان منشی صحنه ، عوامل اجرایی این نمایش خواهند بود.

شایان ذکر است ، هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و در این دوره ده اثر نمایش خیابانی به رقابت می پردازند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *