اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مهران شریفی - مدیر آبفا شهرستان شاهین شهر و میمه :
عمده شبکه فاضلاب شاهین شهر با صرف بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اصلاح شده است

مدیر عامل آبفا منطقه شاهین شهر از اصلاح قسمت اعظم شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شاهین شهر با صرف اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA  روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ ؛ نشست خبری مدیریت شرکت آبفا منطقه شاهین شهر و کارشناسان روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان و شاهین شهر با اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و محوریت موضوعی هفته صرفه جویی در مصرف آب در سالن جلسات تالار شیخ بهایی برگزار گردید.

در این نشست شاهرخ شریفی – مدیریت آبفا منطقه شاهین شهر ضمن اشاره به فرسودگی شدید شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شاهین شهر یکی از نگرانی‌های مدیریت آبفای منطقه را ریزش این شبکه فرسوده در زمان وقوع بارندگی ها بیان کرد.

ریزش کلکتور فاضلاب خیابان عطار شاهین شهر و تعمیر آن در کمتر از 48 ساعتوی افزود خوشبختانه تا هم اکنون بواسطه حساسیت موضوع و افزایش کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان با هزینه کرد اعتبار مالی بسیار زیاد ( بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان) ، قسمت اعظم شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شاهین شهر  ( حدود ۸۰ درصد) اصلاح شده است.

مهندس شریفی همچنین با اشاره به مشکل برگشت فاصلاب به منازل که در برخی از فرعی های حافظ و فردوسی نیز رخ می دهد، افزود معمولاً در زیر زمین ها و ورودی های پایین تر از سطح شبکه فاضلاب در مسیر اتفاق می افتد. داد  است که به دو علت ممکن است رخداد نماید.

مدیریت شرکت آبفا منطقه شاهین شهر افزود :  وقوع بارندگی های سیل آسا و شدید و ورود غیر منتظره رواناب های سطحی به شبکه فاضلاب موجب سرریز آن به ورودی‌های پایین تر از سطح منهول‌ها می گردد و در حالت دیگر نیز هنگام بروز حادثه در شبکه همچون گرفتگی مسیر این مشکل اتفاق میافتد.

وی با اشاره به اینکه این مشکل برگشت به ساختمانها در سطوح پایین‌تر از منهول در تمامی نقاط شاهین شهر وجود دارد، ادامه داد : استفاده از والو یک طرفه یک راهکار موثر است و مانع برگشت فاضلاب به محیط ساختمانها میشود.

شاهرخ شریفی همچنین اظهار کرد : در شهر گز پروژه احداث شبکه فاضلاب بصورت  ۱۰۰ درصد اجرایی شده است و در خصوص شبکه فاضلاب گرگاب حدود ۸۰ درصد مسیر شبکه اجرایی شده و پروژه در فاز تکمیل و تجهیز ایستگاه پمپاژ است.

این جلسه با تقدیر مدیریت آبفا از رسانه های حاضر خاتمه یافت.

 

 

 

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *