اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

استعفای شهردار گز برخوار و احضار برخی اعضای شورای این شهر به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر

فرماندار شاهین شهر و میمه از استعفای سعید ذاکر اصفهانی – شهردار گز برخوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA به نقل از مهر؛ سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: سعید ذاکر اصفهانی شهردار گز برخوار استعفا داد.

وی افزود: در متن استعفا شهردار علت کارشکنی‌ها و دخالت‌های مکرر برخی اعضا شورا و پیگیری تأمین منافع برخی افراد خاص دلیل این استعفا عنوان شده است.

سعید ذاکر اصفهانی - شهردار گز - استعفای شهردار گز

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متأسفانه به دلیل گزارش دستگاه‌های نظارتی و امنیتی از جمله سازمان بازرسی مبنی بر تخلف ، برخی از اعضا شورای شهر گز برخوار به دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه احضار شدند.

در ادامه ابوالفضل آقاجانی رئیس شورای شهر گز برخوار در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: درخواست استعفای شهردار گز برخوار امروز به دست ما رسیده است و در حال بررسی علل و عوامل این اتفاق تا حصول نتیجه گیری نهایی هستیم.

متن استعفای سعید ذاکر اصفهانی - متن استعفای شهردار گز برخواروی در خصوص تخلفات برخی از اعضای شورای شهر گزبرخوار نیز گفت: ما مطیع و تابع قانون هستیم و هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر گز برخوار باید در مقابل عملکرد خود در مراجع ذی صلاح پاسخگو باشند.

رئیس شورای شهر گز برخوار همچنین اضافه کرد: در این دوره شورای شهر فعالیت‌های بی نظیری در حوزه‌های مختلف در راستای خدمت بی منت به شهروندان گزی صورت گرفته است که در تلاش هستیم این فعالیت‌ها را به درستی برای مردم تبیین و شفاف سازی نمائیم.

گزیده اخبار را با خبرگزاری رسمی شاهین شهر در شبکه های مجازی دنبال کنید:

لوگو تلگرام کانال اخبار شاهین شهر در تلگرام
telegram.me/shinnafarsi

لوگو ایتا پایگاه خبری شاهین شهر در ایتا
eitaa.com/shinnafarsi

لوگو اینستاگرام پیج شاهین شهر در اینستاگرام
instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *