اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

سرپرست شهرداری گز تعیین شد | فروش زمین توسط شهرداری گرگاب برای تامین هزینه فعالیت‌های عمرانی

به دنبال استعفای ذاکر اصفهانی – شهردار شهر گز برخوار هیئات تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمه با انتصاب براتی به‌عنوان «سرپرست شهرداری» موافقت کرد | فروش زمین توسط شهرداری گرگاب برای تامین هزینه های عمرانی | مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به هیأت‌های مذهبی این شهر نیز توسط هیئت تطبیق تأیید شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA به نقل از مهر ، جلسه هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد.

در این نشست با توجه به استعفای ذاکر اصفهانی شهردار گزبرخوار که به دنبال اقدامات صورت گرفته دو ماه گذشته برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گز مبنی بر استیضاح شهردار و علی رغم برخی از ابهامات و ایرادات شکلی و قانونی مطابق ماده ۸۳ قانون شوراها و در راستای پیشگیری از هرگونه اخلال و یا وقفه احتمالی در ارائه خدمات به شهروندان و به منظور حفظ حقوق شهر و مردم به تأیید هیأت تطبیق رسید.

سید محمدرضا کاظمی طبا - ریاست هیئت تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمهشایان ذکر است در این جلسه مصوبات شورای اسلامی شهر گز در خصوص مخالفت با کمک به برگزاری نماز جمعه شهر گز برخوار، مخالفت با کمک به برگزاری جشن‌های غدیر و قربان به گروه جهادی ثامن الحجج، لغو اختیار شهردار در انجام معاملات متوسط و …خلاف قانون تشخیص داده نشد و به تأیید هیأت تطبیق رسید.

همچنین با پرداخت هزینه کارشناسی دو عضو شورای اسلامی شهر گز برخوار از جانب شهرداری این شهر به لحاظ اینکه هزینه شخصی محسوب می‌شود، مخالفت گردید.

در این جلسه پیشنهاد شورای اسلامی شهر گز مبنی بر انتصاب براتی، (کارشناس بازدید شهرداری) به‌ عنوان سرپرست شهرداری گز برخوار به تأیید هیأت تطبیق رسید.

تأیید مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر در خصوص کمک به هیأت‌های مذهبی شهر شاهین شهر و مصوبه شوراهای اسلامی شهر گرگاب در خصوص فروش زمین برای انجام فعالیت‌های عمرانی و مصوبه شهر لای بید در خصوص خرید یک دستگاه بیل مکانیکی از دیگر مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بود که به تأیید رسید.

گزیده اخبار را با خبرگزاری رسمی شاهین شهر در شبکه های مجازی دنبال کنید:

لوگو تلگرام کانال اخبار شاهین شهر در تلگرام
telegram.me/shinnafarsi

لوگو ایتا پایگاه خبری شاهین شهر در ایتا
eitaa.com/shinnafarsi

لوگو اینستاگرام پیج شاهین شهر در اینستاگرام
instagram.com/shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *