اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

آخرین آمار کرونا در ایران |شناسایی ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز چهار شنبه ۲۱ اسفند ۹۸ با ما همراه باشید.

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری، شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز چهار شنبه ۲۱ اسفند به اطلاع می‌رسانیم.

 

ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا دو ماه پیش از چین سرایت و در بیشتر کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشور‌ها نیز روند تصاعدی داشته است و هزاران نفر را در جهان مبتلا کرده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از ظهر روز گذشته تا امروز ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده اند.

 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۰۰۰ نفر افزایش یافت.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گفته جهانپور متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

 

آمار مبتلایان ۲۴ ساعته گذشته استانها:

تهران ۲۵۶ نفر، قم ۵۳ نفر، گیلان ۵ نفر، اصفهان ۱۷۰ نفر، البرز ۴۵ نفر، مازندران ۳۲ نفر، مرکزی ۳۱ نفر، قزوین ۲۷ نفر، سمنان ۶۳ نفر، گلستان ۹ نفر، خراسان رضوی ۳۴ نفر، فارس ۱۹ نفر، لرستان ۹ نفر، آذربایجان شرقی ۲۹ نفر، خوزستان ۱۷ نفر، یزد ۲۳ نفر، زنجان ۲۲ نفر، کردستان ۶ نفر، اردبیل ۱ نفر، کرمانشاه ۸ نفر، کرمان ۱۸ نفر، همدان ۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۴ نفر، هرمزگان ۱۰ نفر، خراسان جنوبی ۱۵ نفر، خراسان شمالی ۱۱ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱ نفر، ایلام ۶ نفر، آذربایجان غربی ۲۷ نفر، کهگیلویه و بویراحمد صفر نفر، بوشهر صفر نفر

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *