اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

پیام تبریک ریاست اداره گاز شهرستان شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار

رییس اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه در آستانه روز خبرنگار ، به جهت ارج نهادن به زحمات خبرنگاران و قدردانی از قشر فرهیخته خبرنگاران پیام تبریکی صادر و منتشر نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، رسول قرائتی – رییس اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه روز هفدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، در آستانه روز خبرنگار ، به جهت ارج نهادن به زحمات خبرنگاران و قدردانی از این قشر فرهیخته و زحمتکش ، پیام تبریکی صادر و منتشر نمود.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت اند.

خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار ، محمود صارمی ، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم بالاخص گزارشگران تلاشگر شرکت گاز استان اصفهان در عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش ویژه ای در انعکاس اطلاعات و خدمات رسانی شرکت گاز دارند، تقدیم نموده و از خداوند سبحان برای ایشان در انجام رسالت حساس و خطیر تنویر افکار عمومی توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

🇮🇷رسول قرائتی
ریاست اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *