اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

قفل ۱۰ ساله پروژه فاضلاب گرگاب باز شد

شهردار گرگاب ضمن تشکر از مالکان زمین ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب ، اعلام کرد با مساعدت و همراهی مسئولین شهرستان قفل ۱۰ ساله پروژه فاضلاب گرگاب گشوده شده و هم اکنون بابیش از ۸۰ درصد شبکه گذاری اصلی در محلات شهر ؛ در دهه فجر فروش انشعاب خواهیم داشت و شبکه فاضلاب از ابتدای سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت آبفای شهرستان شاهین شهر در شهرداری گرگاب برگزار شد؛ مشکل بهره برداری و جمع آوری فاضلاب شهر گرگاب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

مهندس شاه رجبیان – شهردار گرگاب با اشاره به برگزاری جلسات متعددی که در سطح شهر، شهرستان و استان با حضور و مساعدت حسینعلی حاجی نماینده محترم شهرستان و سایر مسئولان دولتی برگزار شده است، گفت: مشکل بهره برداری از فاضلاب شهری بیش از یک دهه است که گریبانگیر مردم ولایت مدار گرگاب می باشد، اما به حول و قوه ی الهی با رایزنی ها و تعاملاتی که صورت گرفته، قفل این پروژه ی ده ساله باز شده است.

شاهرجبیان شهردار گرگاب : قفل 10 ساله پروژه فاضلاب گرگاب باز شدشهردار ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت مالکان برای موافقت با زمین ساخت ایستگاه پمپاژ اظهار کرد: بصورت همزمان ۳۵ درصد عملیات شبکه گذاری سایر محلات شهر نیز انجام شد که هم اکنون می توان گفت حدود ۸۰ درصد از کل شهر شبکه گذاری اصلی شده است.

از دیگر اقدامات، مراحل پایانی ساخت ابنیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب می باشد که با اعلام مناقصه و تعیین پیمانکار، بزودی تجهیزات آن نیز نصب می شود.

مهندس شاه رجبیان با اظهار رضایت از نتیجه جلسه اولیه با مدیرعامل شرکت آبفا که هدف از آن تعیین بازه زمانی مشخص برای خرید و وصل انشعابات فاضلاب توسط شهروندان می باشد گفت: طبق تفاهم، برنامه ریزی و اعلام شرکت آبفا، در دهه فجر امسال فروش انشعابات توسط آبفا را خواهیم داشت و این نوید را به مردم فهیم گرگاب می دهیم که در ابتدای سال ۱۴۰۴ دیگر معضل فاضلاب این شهر مرتفع شده است.

شهردار گرگاب در پایان ضمن تشکر از همکاری و پیگیری نماینده شهرستان، فرماندار و سایر مسئولان بخصوص ریاست آبفا بیان داشت: این مهم جز با مساعدت، مشارکت و شکیبایی شهروندان گرگاب میسر نمی‌شد و امیدواریم که همچنان مجموعه شهرداری را در مسیر توسعه شهر یاری کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *