اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری محفل شعر قافله خورشید در شاهین شهر به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام

محفل شعر قافله خورشیدبه مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محفل شعر قافله خورشید به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل باغ شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محفل شعر قافله خورشید به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل باغ شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

محفل شعر قافله خورشید

در این مراسم معنوی، شعرای شهرستان اشعار خود را با موضوع حرکت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرودند.

 

در پایان این مراسم به رسم یادبود از شاعران حاضر در این محفل ، آقایان : سیروس شجاعی فر ، غلامرضا کمالی ، عبدالکریم الیکی ، ناصر عارف ، نادر مظفر ، پیروز حاجیان و رسول شهریاری و خانم ها نصرت مسیبی و پردیس حاجیان تقدیر به عمل آمد .

 

خاطر نشان می گردد باتوجه به ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، این برنامه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور شهروندان برگزار و بصورت آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی پخش گردید و ویدئوی این برنامه نیز از طریق سایت سازمان و شبکه های اجتماعی شهرستان ، برای استفاده شهروندان علاقمند قابل دریافت است .

 

۶ شهریور ۱۳۹۹

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *